-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
HJÄLP MIG!!!!!!
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: HJÄLP MIG!!!!!!Okej, men testa göra ett test som jag då så kanske vi får samma svar? Jag är gravid
Re: HJÄLP MIG!!!!!!oj grattis! ja jag hoppas heller på att jag är gravid än att jag har cancer eller nått, jag har tyckt jag känner min kropp efter 39 år men så här har jag aldrig mått och jag blir lessen när folk tror jag ljuger ang mina tester, men jag hoppas jag får reda på mer den 15!
Re: HJÄLP MIG!!!!!!ÄL blödning - ägglossningsblödning, det är som "mellanblödning".
Men det du förklarar kan också vara att du är gravid. Jag skulle inte oroa mig, utan kolla om du är gravid och gå till mödravårdcentralen för en koll när du kommer hem sen. Lycka till ! //Angelica
Re: HJÄLP MIG!!!!!!vambi: Ja visst blir man orolig! Men vi får hoppas det är plus för dig eller iallafall inget allvarligt! Vad menar du med ljuger om tester?
Angelica_87 läser du inlägget jag skrev innan så är det precis som du skrev jag är gravid!! Tack för ditt svar iallafall
Re: HJÄLP MIG!!!!!!
Det kan vara mellanblöding och det betyder att man kan få som en brun aktig gegga och lite rosa liknande elr mens liknade i 2-3dagar när ägget ska lossna. Sen kan man få så också om man är stressad så blir det obalans i underlivet och det kan vara hormonellt. Det är ofarligt! Jag har haft så också.
Re: HJÄLP MIG!!!!!!tack för svaret iallafall och tack så mycket
Re: HJÄLP MIG!!!!!!jo mirabelle, jag var så klantig när jag tog tester att jag glömde ta kort=( så nu tror en del att jag bara hittat på att jag sett något, men jag har pratat med BM och dom på apoteket och enligt dom kan man ej fiffla med testerna , men hur ska jag övertyga då det senaste testet jag tog, visade starkt, men när det torkade försvann oxå strecket, och det kan jag svära på bibeln på! förlåt mina töntiga smileys men jag kan ej använda dom här=(
Re: HJÄLP MIG!!!!!!Hehe..
Läste bara ditt första inlägg och kände igen mig lite, det var därför jag tänkte att du kunde varit gravid Vad roligt!!! GRATTIS !!! (Ska lära mig att läsa hela tråden innan jag svarar;))
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|