Maria Wigbrant

Hej! Trappa upp träningen successivt, känn efter hur det känns ...

Träningsrådgivare

HJÄLP! P-ring! Gravid?? :S

Hur får man samlivet att fungera med barn? Diskutera!

HJÄLP! P-ring! Gravid?? :S

Inläggav Vitlilja 30 okt 2011, 22:06

Hej tjejer! Jag behöver er hjälp!!!
Det är så att jag för drygt 3 veckor sedan satte in min första p-ring, detta utan att jag fått mens eftersom jag var tvungen att ha den inför en stundande operation(mediciner efter kräver ett fungerande preventivmedel) men jag testade innan så jag var säker på att jag inte var gravid. Denna op blev inte av då jag blev sjuk:(
Nu tog jag ur den i fredags kväll och det har fortfarande inte kommit någon blödning! Jag kanske är lite väl nojig men borde den inte dykt upp nu? Till saken hör att jag har varit oerhört trött ett par månader och nu på senare tid upplevt kraftiga humörsvängningar, illamående, dricker mindre kaffe(smakar konstigt och är inte längre sugen) och aptitlöshet.

Finns det någon där ute som kan hjälpa mig reda ut detta! Vad kan orsaka min gravidsymptom(hade typ samma symptom med dottern) och hur länge kan det dröja innan "mensen" kommer efter uttaget av p-ringen?
Jag vill så gärna att det ska bli ett syskon men det vore bra om jag kunde på operation och medicin överstökat först:/

Vad tror ni? bör jag göra ett till test?
Bild
Vitlilja
Alltid online

BF: 110121
Status: Mamma till Alina<3

Re: HJÄLP! P-ring! Gravid?? :S

Inläggav Vitlilja 01 nov 2011, 23:01

Idag kom den... men man hann ju börja oroa sig extremt mycket!
Men nu är den här, och med besked! Får så ont i magen ibland att det känns som om jag ska spy av smärta :(
Skönt att veta att det fungerar som det ska iaf^^
Ny operationstid på måndag så nu får vi hoppas att jag håller mig frisk så den blir av!

BTW, är det NÅGON som använt p-ring här? Har ni isf fått några biverkningar? Tydligen har jag varit en total BITCH de 3 veckorna som ringen satt i :/ det suger om inte ens den lilla hormonmängden funkar för jag vill verkligen inte ha en spiral!
Bild
Vitlilja
Alltid online

BF: 110121
Status: Mamma till Alina<3

< Återgå till Relationen & samlivet

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm