Marina

Hej Martina! Jag tycker inte att du ska oroa dig för att ett mätvä...

Fråga BVC

Hjälp tack

Kolik och barnsjukdomar, få stöd och prata av dig om den jobbiga koliken och träffa andra i samma situation.

Hjälp tack

Inläggav IdaK 02 jan 2011, 18:16

Hej! Det går ju mycket magsjuka nu överallt! Har en son på snart 9 mån och hans pappa fick magsjuka förra måndag och vi bodde inte hemma då, åkte till mormor och bodde där hela veckan! Men sen idag kräktes Leo i bilen vid halv 4, men inte spytt nått mer efter det! Vi har börjat ge välling till Leo, kan det va nått med vällingen eller? Leo har inte gillat det förut men nu några dagar har han börjat gilla det! Tacksamför svar
IdaK
Stammis

Re: Hjälp tack

Inläggav grynet_å_jag 02 jan 2011, 20:40

Min första tanke när jag läser ditt inlägg är att jag undrar hur länge innan ni åkte bil fick han vällingen? Skulle kanske kunna vara att sittställningen i bilen gav tryck på magen som gjorde att han kräktes. En annan gissning är att han kanske blev åksjuk och spydde? Tror inte att du behöver oroa dig för att han fått samma magsjuka som pappan i varje fall, möjligtvis en annan variant!
Användarvisningsbild
grynet_å_jag
Alltid online

Status: Mamma till Nils & Theo ♥

< Återgå till Kolik & barnsjukdomar

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm