Anna Wilsby

Hej Anna, din fråga bör skickas till barnmorskan här på MinBebis i...

Profylax

Hjälp tack

Första trimestern - gravid vecka 0-12. När du skapar en tråd så döper du den till exempelvis "gravid vecka 10 - inskrivning" skriv den vecka du vill prata om.

Hjälp tack

Inläggav IdaK 06 maj 2011, 10:36

Det är så att jag väntar barn nummer 2, är i vecka 13. Har kräkts lite ibland men inte lika mycket. Har inte alls mycket hungrig. Men jag äter, sen idag har jag börja sprungit på toa är lös i magen tror att jag har fått bakterie i magen. Min son har varit lös i magen i 3 dagar. Blir så rädd att inte fostret får näring när jag inte äter så bra.
IdaK
Stammis

Re: Hjälp tack

Inläggav Emarie 06 maj 2011, 11:53

Hej Ida! jag väntar också barn nummer 2, är i vecka 11. Jag tror inte att du behöver oroa dig alls! Barnet tar vad det behöver och du kommer kanske istället tappa vikt. Men barnet går det ingen nöd på!
Jag har en kompis som har mått illa och spytt, knappt fått behålla någonting alls, från vecka 4 till vecka 16. Hon fick medeciner och det var tal om att hon skulle läggas in och få dropp, men det gick alldrig så långt.
Hoppas du mår bättre snart, och sen njut av din graviditet! =)
Bild

Bild
Emarie
Nykomling

BF: 161111
Bor: Sydney

Re: Hjälp tack

Inläggav naellie 06 maj 2011, 15:24

Jo, det är nog mer du som far illa än bäbisen. Hade en kompis som var gravid i utlandet. Det avr så varmt och fuktigt så hon bara kräktes och kräktes. Hon låg med dropp och flyttades sen hem till Sverige. Men hennes lilla bäbis mådde så bra så :)
Bild
naellie
Alltid online

Status: Mamma till Hubbe!

< Återgå till Första trimestern

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm