-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hjälp..vad är det?
4 inlägg • Sida 1 av 1
Hjälp..vad är det?Hej!
Vid toa besök har jag sett som en väldigt ljusrosa flytning el hinna. Syns även på pappret.Men inget färskt blod?! Ngn som haft liknande el vet vad det är. Är bara i v.9. Tacksam för svar /orolig
Re: Hjälp..vad är det?Svårt att avgöra såhär. Så det är "bara" att avvakta och se vad som händer. Blödningar är inget ovanligt och så lite är absolut ingen fara. Slemhinnan blir skörare och blodkärlen fler och mer ytliga inne i mufflan vid en graviditet.
Re: Hjälp..vad är det?Det finns ju nått som kallas 40-dagars blödning som infaller ca 8 v in i grav... Det är kroppen som gör en liten mensblödning och sen är det inget mer med det. Tydligen så vanligt att det tom är döpt till 40-dagars... jag hade en blödning där nångång och min make ringde bm som sade samma sak...
Re: Hjälp..vad är det?Tack snälla för era svar!
Fick dock en större blödning igår em el inte jätte stor men ingen rosaflytning utan mörkt blod. Åkte in på sjukan. Gjorde vul och de sa att livmodern var lite öppen?! Fick dock se bebisen som var aktiv o hjärtat slog. Blödningen avtog snabbt o nu kan man endast ana lite på pappret. Läst att vid förtidsbörd öppnas livmoderetapp men då kan man få beh? Oftast beror missfall på att utv hos fostret inte är fullständigt men om man ligger i risk zon bara pga livmoderetappen borde man inte kunna förhindra det även i v.9 då?! Tänk detta är mitt 3.e barn o ändå så är ingen grav. den andre lik :/. Någon som känner igen detta?!
4 inlägg • Sida 1 av 1
|