Madeleine Kil...

Det är en rekommendation att man inte ska äta produkter som är gjo...

Barnmorskan

Hmmm Kan det bli värre?

Väntar du barn ensam? Här träffar du fler gravida!

Hmmm Kan det bli värre?

Inläggav N90 27 jul 2010, 22:41

Åhhh verkar ha någon slags ond cirkel som aldrig tar slut. Som sagt blivit lämnad av mitt blivande barns pappa, sak samma lika bra så, lever bättre utan honom. Det är okej och vara ensamstående, den lilla biten har passerat mig, till er alla so´m är ensamstående mammor/blivande ni klarar det om ni vill tro mig mina ögon har öppnat en finare värld! Oavsett att jag är själv, har trotts allt ett barn påväg och det är enda lyckan som finns.
Hmmm fick sparken från mitt jobb här om dan. skit kul har inte arbetat ihop ens 6 månader har inte rätt till stöd alls :(. Innan det fick jag inbrott och blev av med alla mina värdesaker samt pengar.
Fick reda på idag att jag måste ta ut ´mina saker från mitt och exets lägenhet då den hyrs ut i andrahand det roliga e att jag har en dag på mig. Skiit kul! som tur kan mammsen hjälpe mig första timmen men sen packa allt själv då alla andra är upptagna tills kvällen. Vad väntar mig mer? Finner verkligen inget svar men försöker vara beredd på ytterligare nån smäll eller har jag tagit emot alla nu?
N90
Nykomling

Re: Hmmm Kan det bli värre?

Inläggav HohiDottaTedde 28 jul 2010, 12:34

N90: fysjutton.. vissa får ta fler sparkar än andra. Men efter regn kommer solsken heter det ju även om det inte är någon tröst. Men den där onda cirkeln kommer brytas förr eller senare ska du se, du får bita ihop och tänka på vilken överlevare du blir av allt.. Kram på dig, jag håller tummarna för att det ska vända för dig!
HohiDottaTedde
Stammis

BF: 110109

< Återgå till Ensam gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm