-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hoppas att det inte är missfall, mycket ledsen o orolig :-(
8 inlägg • Sida 1 av 1
Hoppas att det inte är missfall, mycket ledsen o orolig :-(Natten till tisdagen den 2/8 vaknade jag av kramp i magen, sidan och o ryggen som snabbt gick över! Pratade m bm under dagen o hon sa att det kunde bli så! Jag mådde bra hela dagen!när jag hade tränat och hämtat sambo gick på toaletten hemma kom det en rätt stor blödning! Ringde kk i Lund deras svar var om det blir mer blödning el magsmärtor skulle vi komma in! Vi åkte in iaf, men efter 3 h på kk akuten fick vi reda på att läkaren skulle göra ett akut snitt! Vi åkte hem! Ligger nu i sängen! Har varken ont i magen el mer blödning! Ska åka dit imorgon! Vet inte vad jag ska tro! Om krampen o blödningen hänger samman??? Någon som vet?osäker på om det kom någon klump! Ingen stor iaf! Lite levrat när jag torkade mig!!! Snäll hjälp ledsen
Re: Hoppas att det inte är missfall, mycket ledsen o orolig :-(det är säkert ingen fara hoppas du får svar idag!
Re: Hoppas att det inte är missfall, mycket ledsen o orolig :-(Vilken vecka är du i?
Hoppas det inte är något farligt, det behöver inte vara det. Jag hade en stor blödning i v 13 men bebis mådde bra och gör fortfarande. Det kan ju vara så att du för att du tränat innan fått ökad blodgenomströmning som orsakat en blödning. Det är heller inte ovanligt att man får en blödning när man i vanliga fall skulle haft sin mens, (v 4, 8, 12 osv) Sex kan också orsaka blödning... Hoppas du får svar snart och att allt är bra med din bebis.
Re: Hoppas att det inte är missfall, mycket ledsen o orolig :-(Jag var på MVC igår. fantastiska barnmorskor, två barnmorskor gjorde ett ul och där fick jag se det lilla hjärtat slå. Jag är så lycklig. tack för ert stöd.
Tack för ert stöd
Re: Hoppas att det inte är missfall, mycket ledsen o orolig :-(Va skönt att höra Anniepelle!!!
Re: Hoppas att det inte är missfall, mycket ledsen o orolig :-(Åh, vad underbart att allt var bra med den lille!
Re: Hoppas att det inte är missfall, mycket ledsen o orolig :-(Tack för ert stöd
8 inlägg • Sida 1 av 1
|