-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hoppet som blev ett plattfall
4 inlägg • Sida 1 av 1
Hoppet som blev ett plattfallI början på juni startade jag med Gonal och några dagar senare med Orgal utran och ytterligare några dagar senare ett besök på IVF-kliniken för ett ultraljud. Ultraljudet visade många ägg, men försmå ägg! Blev att öka dosen några dagar för att göra ett nytt ultraljud som visade två TVÅ stora fina ägg, ett ynka ägg för lite! -Inget uttag utan det blir en nollställning och ett uppehåll till efter sommaren!
Om jag känner mig nere & mår skit pga av detta, undra då hur kvinnor som får missfall mår! Jag/Vi hade ett hopp, men vi missa att hoppa när mattan drogs undan och vi föll på mållinjen! Jag klara inte av att se alla gravida magar runt omkring mig utan att känna mig ledsen och sårad inom bords!
Re: Hoppet som blev ett plattfallDet känns tungt när det blir så och plötsligt känns det som alla runt omkring en är gravida. Du verkar ju ha kommit en bit på väg om det är någon tröst. För många är det tyvärr ingen självklarhet att bli gravida och lyckas hela vägen vid första försöket.
Håller tummarna för att det blir din tur i höst!
Re: Hoppet som blev ett plattfallHur har dte gått? Har ni fått komma igång igen?
Kram! // Pooh ♥
MF aug-10 MA dec-10 Mathilda föddes 19 jan 2012 ♥
Re: Hoppet som blev ett plattfallVi är igång igen, har sedan den 6:e oktober kört med nässpray för att få ner hormonerna på noll! Om en vecka är det dags för blodprov för att ser hur det ligger till!
Tyvärr så har jag fått diskbråck
4 inlägg • Sida 1 av 1
|