-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hormonplitor?
25 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Hormonplitor?Alina har inte varit fullt lika illa som din pojk Exit, men det var inte långt ifrån när det var som värst..
Hon får ju utslag till och från men jag har inte tänkt på om det blir mer när jag dricker mycket mjölk.. Tänkte att jag skulle prova att utesluta mjölken en vecka och sedan börja med mjölk igen får se om det blir skillnad.. eller är det dumt att prova med mjölk igen efter ett tag? Vi hade ju tänkt att börja med ersättning snart för jag kommer antagligen få lov att börja jobba senast nästa månad.. vill ju inte att det ska bli nå problem då... Jag kanske är för nojjig men man blir ju lite orolig
Re: Hormonplitor?Han ser inte alls ut så där längre men han är ju inte bra. Nej, prova du att ta bort i typ en vecka och börja sen igen, då borde du ju märka skillnad.
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
Re: Hormonplitor?Var hos BVC igår, hon sa att hon inte trodde att det var det för då skulle han ha ont i magen och så också. Hade din dotter några andra symptom utöver utslagen?
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
Re: Hormonplitor?Nej, inte direkt vad jag minns. Lite grann kanske men det var inget allvarligt. Vet att det var en anledning till att BVC sa till oss att det var hormonplitor, hon borde ha haft betydligt mer ont i magen om det var mjölken menade de. Det stämde således inte riktigt i vårt fall.
Re: Hormonplitor?Har nu läst i andra forum där barnen endast hade utslag som symptom.
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
25 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|