-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hungrig!!
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Hungrig!!soffilina: skönt att kunna göra det
Re: Hungrig!!ja, kanske gäller det att ha bra självdiciplin
Re: Hungrig!!ja det är väl kanske det=) Det är en konstig känsla när man blir så där hungrig. Skulle det gå förbi en häst skulle jag kunna sluka den hel=)
Re: Hungrig!!jag var också hungrig som FAN i början, och då lyckades jag äta mest bullar och godis... hehe... Kan ju berätta att jag är nu i v. 33 och har "bara" gått upp 12 kg, så det är egentligen ingen fara med att äta. Min syster som fick barn för en v. sen har redan gått ner 10 kg (!) och hon gick upp 20. Så man går ner igen
kan berätta att just nu är jag småhungrig när jag borde bli JÄTTTEhungrig men är aldrig sugen på något. Inte ens godis eller pizza eller bullar vill jag ha. Så de kan ju ändras också Så oroa er inte, unna er de ni vill äta SthlmsmammanTerese.blogg.se
Re: Hungrig!!Oj vad duktiga ni är som kan motstå er hunger... det kan då inte jag! Jag skulle kunna äta hela tiden om jag finge. Jag är alltid mätt när jag ätit men kort därpå så skulle jag kunna äta igen om jag finge... men gör det så klart inte... men jag äter helt klart mera... kanske rullar fram sen, är ju i v.14 bara hihi...
Re: Hungrig!!Jag är också konstant hungrig och låter mig själv äta - det måste ju finnas en anledning till att jag är hungrig? Hemmagjorda smoothies äter / dricker jag en hel del, fruktsallad, mackor osv. Är fortfarande inte så sugen på något så det blir nästan inget skräp - äter nyttigare än jag gjorde innan jag blev gravid så trots att jag är i vecka 15 har jag fortfarande inte gått upp något. Men med den här aptiten så vet man aldrig hur snabbt det kan gå.
MF juni 08, v6
http://enmammautanbarn.blogspot.com
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|