-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
hungrig... ett tecken?
7 inlägg • Sida 1 av 1
hungrig... ett tecken?Nu kanske jag börjar bli lite väl... galen, hehe, men jag undrar om man kan bli hungrig i början av graviditeten. Jag har nyss proppat i mig en stooor portion lunch, och magen bara kurrar. Tecken?
Jag ser tecken i allt, haha. Igår visade stickan ingenting. Imorgon bitti ska jag testa igen. Har BIM ungefär idag eller imorgon. Går omkring som på nålar.
Har samma som SötGöte...Kan vara otroligt hungrig men när inte ens en halv vanlig portion är uppäten så är jag proppmätt, en liten stund senare kurrar det igen som om jag aldrig fått nån mat. Var och tog en massa prover idag och vägde mej, vågade nästan inte kolla på vågen eftersom jag trodde de skulle va en gigantisk ökning men istället hade jag gått ner 3 kilo...fast fortsätter de så här så vet man aldrig...
Hade ni (som är väldigt hungriga tidigt, som jag) tidiga plus, eller dröjde det innan ni fick positivt gravtest?
Jag har inte minsta tillstymmelse till plus än. Men så är min BIM väldigt osäker också. Jag hoppas på att jag är en låghormonare. Är fortfarande hungrig, men blir mätt snabbt, och sen jättehungrig igen. =)
Hmm jo ganska tidigt i af, för de gick fort för oss, slängde pillren 6/6 å fick plus veckan efter midsommar
7 inlägg • Sida 1 av 1
|