-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hungrig men kan inte äta
2 inlägg • Sida 1 av 1
Hungrig men kan inte ätaJag ää bara i min 6:e vecka men har ingen lust och äta men jag ää så himla hungrig.. Det ää helt otrolig hungerskänsla som om jag inte fått mat på flera veckor men jag kan inte äta ngt..
Jag blir inte sugen på ngt inte ens skräpmat lr godis, läsk har jag slutat med för att jag inte vill ha det heller... Har tappat all lust för att äta men Mår uruselt för att jag blir så hungrig. Försöker trycka i mig mat för att jag måste för mig o min bebis men efter bara några skedar så tar det stopp, men jag ä fortfarande utsvulten. N ån som vart mä om liknande?? Och vad gjorde ni åt saken ??
Heeej Naty!!!
Ja har haft de likadant men nu börjar de faktiskt bli bättre, men visst e de jobbit vissa dagar att äta. Ja har haft de mest kämpigt när ja vaknat så nu har ja börjat me en banan vid sängen som ja tar precis när ja vaknar å de gör en hel del faktiskt! Sen e de antingen nyponsoppa eller juice å om ja har tur så får jag ner nån macka oxå, så de kan du ju prova. Även fast de känns som att de ska komma upp igen direkt när man ätit så är de skönt me lite mat i magen, prova lite fil eller yoghurt som de e eller me lite socker, de funkade oxå. Hoppas att du hittar nått som funkar! stor kram å lycka till
2 inlägg • Sida 1 av 1
|