-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hur är billiga-tester.se - gravtest? Testa på natten?
4 inlägg • Sida 1 av 1
Hur är billiga-tester.se - gravtest? Testa på natten?Köpte Clearblue ÄL test från Billiga-tester.se och samtidigt fick jag med deras egna, billiga gravtest. Är dessa något att lita på? Iofs gjorde jag testet mitt i natten (kl 3) då jag vaknade upp av att jag var illamående...? Kanske inte är några bra nivåer av graviditetshormon då?
Skulle haft mens 19:e jan. Brukar vara som en klocka. Men nu så har jag gått 5 dagar över tiden. Vad tror ni?
Re: Hur är billiga-tester.se - gravtest? Testa på natten?Billigatesters egna är precis lika bra... de ger utslag om du är gravid. jag upplever dem som väldigt känsliga och har fått utslag väldigt tidigt med dem
Re: Hur är billiga-tester.se - gravtest? Testa på natten?Att testa mitt i natten tror jag inte är några problem. Jag plusade mitt i natten, och att behöva gå upp och kissa kan ju i sig vara ett tecken. Lycka till!
Re: Hur är billiga-tester.se - gravtest? Testa på natten?Tyvärr var det negativt även med ett CB så nej. Nu kom tant röd idag. Fast då vet man ju att allt är som det ska i alla fall. För det är inte kul om det hoppar hur länge som helst utan att man vet varför...
Nu kör vi nästa gång istället. Införskaffat ägglossningstest som skall användas denna gången. Lättare än att behöva räkna och tänka. Blir mer stressad av det faktiskt Använder ni ägglossningstest?
4 inlägg • Sida 1 av 1
|