Teresa Hellgren

Hej Matilda! Alla mjukostsorter är ok att äta under graviditeten!...

Kostrådgivare

Hur är billiga-tester.se - gravtest? Testa på natten?

Plussa tillsammans! Träffa och diskutera med andra som vill bli med barn och som börjat försöka!

Hur är billiga-tester.se - gravtest? Testa på natten?

Inläggav marsupilamin 24 jan 2012, 23:08

Köpte Clearblue ÄL test från Billiga-tester.se och samtidigt fick jag med deras egna, billiga gravtest. Är dessa något att lita på? Iofs gjorde jag testet mitt i natten (kl 3) då jag vaknade upp av att jag var illamående...? Kanske inte är några bra nivåer av graviditetshormon då?

Skulle haft mens 19:e jan. Brukar vara som en klocka. Men nu så har jag gått 5 dagar över tiden. Vad tror ni? :roll:
Bild
marsupilamin
Alltid online

BIM: 120224
Bor: Ej angett

Re: Hur är billiga-tester.se - gravtest? Testa på natten?

Inläggav naellie 25 jan 2012, 15:33

Billigatesters egna är precis lika bra... de ger utslag om du är gravid. jag upplever dem som väldigt känsliga och har fått utslag väldigt tidigt med dem :)
Bild
naellie
Alltid online

Status: Mamma till Hubbe!

Inläggav Michellee 25 jan 2012, 15:41

Att testa mitt i natten tror jag inte är några problem. Jag plusade mitt i natten, och att behöva gå upp och kissa kan ju i sig vara ett tecken. Lycka till!
Bild

120503: Dagen jag fick föda ut min andra son Zion i v.21 då han hade så grava skador. Det värsta jag någonsin tvingats göra.
Användarvisningsbild
Michellee
Stammis

BF: 120918
Bor: Malmö

Inläggav marsupilamin 27 jan 2012, 11:43

Tyvärr var det negativt även med ett CB så nej. Nu kom tant röd idag. Fast då vet man ju att allt är som det ska i alla fall. För det är inte kul om det hoppar hur länge som helst utan att man vet varför... :?

Nu kör vi nästa gång istället. Införskaffat ägglossningstest som skall användas denna gången. Lättare än att behöva räkna och tänka. Blir mer stressad av det faktiskt :wink:

Använder ni ägglossningstest?
Bild
marsupilamin
Alltid online

BIM: 120224
Bor: Ej angett

< Återgå till Vill bli med barn

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm