-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hur fertil kan man vara?!
6 inlägg • Sida 1 av 1
Hur fertil kan man vara?!Hej!
Jag fick missfall med start den 24/6, var då i vecka 6, och det var första försöket för oss. Två negativa test togs samt VUL visade på att jag inte längre var gravid. Vi har inte skyddat oss fram tills nu och jag har varit helt inställd på att nu kommer det att ta tid att bli gravid igen. Så idag fick jag ett ryck och gjorde ett gravtest, som visade positivt!! Fick en chock och köpte ett CB digitalt test som visade på gravid och att befruktningen skedde för 2-3 veckor sedan. Nu är jag helt ställd!! Känner mig grundlurad!
Re: Hur fertil kan man vara?!Man kan bli gravid igen på en gång, finns flera trådar som visar det. Grattis!
Re: Hur fertil kan man vara?!Jag blev gravid direkt efter MF och är nu i vecka 21 så visst går det
Re: Hur fertil kan man vara?!Jag blev också gravid direkt efter mf så absolut det går
Re: Hur fertil kan man vara?!Jo jag vet ju att det finns andra som blivit gravida igen på en gång, det känns bara så overkligt allt detta.
Som att jag producerar lite gravidhormon varje cykel utan att det flyttat in något frö. Att det är den normala processen. Undrar om man kan få göra ett VUL tidigt för att se om det finns något där inne? Kanske vecka 8?
Re: Hur fertil kan man vara?!Det är bara att tjata sig till ett VUL. Jag fick flera stycken denna graviditet eftersom jag haft två missfall och fick små blödningar och för att jag var så jäklars orolig att få ett MF till.
6 inlägg • Sida 1 av 1
|