-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hur gammal var du när du plussade? Planerat?
38 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Hur gammal var du när du plussade? Planerat?Hej!
Hur gammal var du när du plussade med ditt första barn och var det planerat? Hittade en liknande tråd från flera år tillbaka på ett annat forum och blev lite nyfiken på hur det här bland oss på minbebis. Tycker det kan vara intressant att se från vilken ålder det börjas planera graviditeter "Livet är konsten att teckna utan radergummi" - John Gardner
Re: Hur gammal var du när du plussade? Planerat?min första graviditet var jag 20år när jag plussade
Re: Hur gammal var du när du plussade? Planerat?När vi plussade med första barnet 2007 så hade vi försökt i nästan 2 år på egen hand. Inga tester el så. Vi flyttade till hus och planerade att skaffa barn strax därefter!
När hon föddes sen var jag 28 nästan 29!
Re: Hur gammal var du när du plussade? Planerat?Hej! Var 20 när jag plussade med vår första och det var planerat
Re: Hur gammal var du när du plussade? Planerat?Jag var 17år gammal när jag plussade allra första gången och det var planerat. Nu är jag snart 24år och väntar mitt 5:e barn
----------------------------
Flicka= 7år Flicka= 5år Flicka= 4år Pojke= 2år Flicka= 1år
Re: Hur gammal var du när du plussade? Planerat?Vad kul att det är flera som har svarat!
secretgirl, hur gick det med gymnasiet, ekonomi, boende och allt sånt där? Är det samma pappa till alla barnen? "Livet är konsten att teckna utan radergummi" - John Gardner
Re: Hur gammal var du när du plussade? Planerat?Jag plussade 2010 och fyllde då 22 år. Det var halvt planerat. Vi slutade med skydd för att det skulle få bli när det blev.
Alina född 20/1-11 <3
Re: Hur gammal var du när du plussade? Planerat?Vi fick + 2010. Jag var då 25 år. Utan skydd för vi ville att kroppen skulle komma in i "normal" form så vi kunde baka bebis... Så planerat
Re: Hur gammal var du när du plussade? Planerat?
Med tanke på att jag valde fel linje så gjorde jag två år av tre. Nu efter denna så ska jag börja plugga nytt igen. maken var anställd innan vi planerade för barn så det har inte varit något problem och jag själv har haft strö jobb imellan barnen och under graviditeter. Jo det är samma pappa ----------------------------
Flicka= 7år Flicka= 5år Flicka= 4år Pojke= 2år Flicka= 1år
Re: Hur gammal var du när du plussade? Planerat?Vad skönt att allt gått så bra för dig secretgirl! Tycker det är roligt med personer som motbevisar (eller vad jag ska kalla det) alla fördomar om unga mammor
"Livet är konsten att teckna utan radergummi" - John Gardner
38 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
|