-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hur känner ni av er ÄL??
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Hur känner ni av er ÄL??Jag får som kramp och mensvärk någon/några dagar före äl och danen innan eller samma dag som äl sker får jag ENORMT med smärta, som hugg och stickningar kombinerat med äl sekret (Dom kommer redan 1-2 dagar före) och mensvärk .... jag får oftast positivt på äl stickan när det gör som mest ont. Hoppas du har "rett ut" din cykel nu och att ni fått ert efterlängtade plus
Älsklingen kom till oss 20100919 <3
Re: Hur känner ni av er ÄL??Har nu ont i brösten, mkt ont till o från. Lite illamående till o från idag o igår, samt lite ont i tjejmagen. Kan jag känna av äl redan? Har mellan 24-28 dagars cykel, så kan ha äl redan på onsdag, men brukar 80% av gångerna ha på dag 15... alltså på julafton.
Har inte känt såhär innan, är det normalt innan äl? O så tidigt innan äl? Än en gång kommer den,
längtan En saknad efter något mer, något som skulle varit mitt En längtan efter andetag, som skulle varit ditt <~♥~> Du finns i drömmar, i tankar och hjärta Men din saknad i verklighet, är det som smärtar <~♥~> Tro mig när jag ber, när jag blundar och ler Det är din närhet, dina händer, ditt ansikte jag ser
Re: Hur känner ni av er ÄL??ja, man kan faktiskt det
Re: Hur känner ni av er ÄL??Typiskt! Hade hoppats mer på att jag kanske var gravid, men det var bara önskan. Hoppas på extra bra äl då
Än en gång kommer den,
längtan En saknad efter något mer, något som skulle varit mitt En längtan efter andetag, som skulle varit ditt <~♥~> Du finns i drömmar, i tankar och hjärta Men din saknad i verklighet, är det som smärtar <~♥~> Tro mig när jag ber, när jag blundar och ler Det är din närhet, dina händer, ditt ansikte jag ser
Re: Hur känner ni av er ÄL??Hjälp mig att tyda mitt livs första äl-test.
Re: Hur känner ni av er ÄL??det ser nästan helt positivt ut!!! så sexa på!
Re: Hur känner ni av er ÄL??Jag får också ömma bröstvårtor....Då kanske det innebär Äl, för jag märker inget på sekretet i slidan.
Re: Hur känner ni av er ÄL??Hej!
jag känner av min äl..känns som mensvärk fast på sidan.. o alltid nästan höger sida.. tror inte jag har känt nåt på vänster sida sen ja gsltade med p-piller i maj (började verkstan i juli med upphåll 2 månader nu innan december). har inget älsekret heller.. är det nån som brukar ha mkt av den varan här? kosntigt men hoppas det finns där inne.. e ju viktigast! varför känner jag bara i höger? kan det varaså att dt inte produceras några ägg på vänster sida.. trodde det var lite varannan gång .. eller hur e det egenligen nån som vet?? kansek är höger öppen o vänster stängd för vi har försökt 4 månader "på riktigt" utan att det tagit sig.. ha en underbart trevlig o god jul nu allesammans! ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|