Teresa Hellgren

Hej Erika! För några år sedan pratade jag med en barnallergolog p...

Kostrådgivare

hur klumpig får man bli?

När börjar magen synas & vad får man äta? Diskutera kropp & kost!

hur klumpig får man bli?

Inläggav ellen_h 14 nov 2009, 21:03

har ni andra någon gång fastnat så ni inte kunde kommer er upp utan att be om hjälp?

det hände mej just :shock: jag lade mej på golvet för att lite töja och sträcka på ryggen.... väldigt skönt... men kom inte upp hur jag än försökte rulla mej runt... länge sen jag skrattat så mycket.. inte blev det mindre skratt då man såg sambons miin då han såg mej ligga som en skalbagge på rygg...

det var även rätt nära på att inte komma ur väninans soffa här om dagen :lol:
ellen_h
Nykomling

Re: hur klumpig får man bli?

Inläggav Ringblomma 16 nov 2009, 17:09

Haha… hur långt gången är du?
Jag har bara en liten mage än så länge – men jag antar att de där situationerna händer de flesta.
Du får se det som något positivt – att du kan roa din omgivning.
:D
Ringblomma
Alltid online

BF: 100322

Inläggav Strumpan 16 nov 2009, 18:37

Japp det där hände mig flera gånger förra gravven :) . Det var verkligen komiskt hemma, men hos BM var det mindre kul.
För mig berodde det ju på foglossning och att ryggen låste sig. Det var bara att trixa sig upp så bra man kunde och hemma gjorde det ju inget att det tog en evighet att ta sig upp, men hos BM kunde man ju inte ligga i en timme direkt :lol: .

Som du säger, man är som en skalbagge på rygg :P .
[url=ht[url=http://tickers.families.com]Bild[url=http://tickers.families.com]Bild[/url]
Användarvisningsbild
Strumpan
Alltid online

Status: Gift och mamma till två barn

Inläggav Emma&Tobias 16 nov 2009, 19:27

:oops: skulle ta ett bad ihop med sambon för nån vecka sen och mysa lite.
skulle vända mig runt om och lyckades kila fast mig mellan båda långsidorna. knäna mot ena sidan och ryggen mot andra :? Har ALDRIG kännt mig så otymplig o klumpig innan men jag antar att det händer ju större man blir för det går ganska fort och åtminstonne jag hinner inte riktigt med :lol:
och ju mer man skrattar åt det desto svagare i kroppen blir man så man sitter som en gele klump tillslut.
men roligt hade vi iaf
Bild
Emma&Tobias
Alltid online

< Återgå till Kroppen & gravidkost

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm