E Maria: Jag kan förstå att hormonerna försvinner sakta om man är i vecka 12 men jag va bara i 5 så då borde det inte ta så lång tid.
naeillie: Ja, jag är då inte mindre förvirrad.

Ringde barnmorskan i byn idag och hon sa bara att jag skulle avvakta eftersom det kan ta lång tid innan hormonet försvinner och dagens test är så känsliga, hennes ord.
Min dialog med gyn är bra men jag känner mig mest tjatig och som en orolig morsa. Det blir ju dessutom lite lustigt att ringa igen för då visar jag att jag inte litar på läkaren och hennes omdöme. Men som du skriver så kan jag ha varit tidigt eftersom mina gravtest va svaga och idag har blivit starkare. Något digitalt har jag inte gett mig på att köpa än.
Funderade inte om jag hade haft ont i magen som vid mina andra missfall.

Jag hade den 15/12 då mensen startade men inte senare. Det gick om när jag tog en tablett och sen kom de inte tillbaka mer.
Vi får se vad som händer. Jag ska i alla fall avvakta 2 veckor till innan jag tar ett nytt test, tyckte barnmorskan. Är ändå inne på att ringa gyn men det får vänta till måndag.
Så frustrerande det är att blöda i 3 veckor!!! Inte så att det forsar blod men små duttar hela tiden.
Tack för era svar!