-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hur länge körde ni body pump?
6 inlägg • Sida 1 av 1
Hur länge körde ni body pump?Hej!!
Jag har tränat body pump regelbundet innan jag blev gravid och nu är jag i v. 19+4 och kör som vanligt (har dock minskat vikterna) och än så länge känns det bara bra. Hur länge körde ni body pump och hur kände ni er i kroppen när ni ansåg att det va dags att sluta?
Re: Hur länge körde ni body pump?Hej. Jag minns inte riktigt från förra gången hur länge jag körde just BodyPump. Men jag gick på pass, säkert även Bodypump till runt V 30. Sedan gick jag på gymet till V 35 eller 36 och sedan simmade jag istället tills 1 vecka innan hon föddes. Du kommer att känna när magen är ivägen för att träna Bodypump. Men så länge det känns bra, så fortsätt
Re: Hur länge körde ni body pump?Tack för ditt svar
Re: Hur länge körde ni body pump?Jag har kört fram till nu i v 37. Nu tänkte jag dock ge mig pga karpaltunnelsyndrom i händerna som gör att det inte är helt skönt att hålla i stången
Re: Hur länge körde ni body pump?Vad härligt att höra att du har kunnat köra så länge "hallon75", hoppas jag också orkar köra så länge
Re: Hur länge körde ni body pump?Går också på bodypump. Skönt att höra att man kan köra så länge som ni gjort. Är bara i vecka 10 än, men det känns bättre nu än för några veckor sedan. Inte lika trött just nu.
6 inlägg • Sida 1 av 1
|