-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hur länge normalt? Diarré
5 inlägg • Sida 1 av 1
Hur länge normalt? DiarréHej!
Är ganska så "nygravid" och har haft diarré i olika grad sedan någon dag före BIM 3/1. Hur länge är detta normalt innan man kan misstänka att man blivit överkänslig mot något födoämne eller att något annat är fel? Man blir ju inte precis mindre trött när magen strular....
Re: Hur länge normalt? DiarréHej. Jag har haft som du. Jag trodde att jag hade blivit drabbad av det som finns i vattnet i Östersund. Jag visste inte att jag var gravid, för illamåendet och diarrén började tidigt för mig. Nu är jag bra i magen igen. Och det är andra dagen som jag kunnat gå på toa normalt. Idag är jag i V7 +3. Hoppas det blir bättre för dig. Sköt om dig!
Re: Hur länge normalt? DiarréTack snälla för ditt svar! Känns skönt att det finns fler, överallt man läser verkar det bara vara förstoppning annars... Det verkar f ö som att jag är bättre igen sedan igår em också, hoppas det. Tack igen, och hoppas att vi båda kan ha hjälpt nästa
Re: Hur länge normalt? Diarréhaha, jag vet. Och alla som varnar om stoppande mat
Re: Hur länge normalt? DiarréHej,
så skönt att läsa att det inte bara var jag, trodde också att jag fått nån bacill eller blivit laktosintolerant. Nu känns det bättre. Om jag nu bara kunde bli av med illamåendet också så vore allt bra. Några tips?
5 inlägg • Sida 1 av 1
|