-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hur mycket gick ni upp i vikt?Hur mycket gick ni upp i vikt?Hej!
Jag är så nyfiken... *Ler* Hur mycket gick ni upp i era graviditeter allt som allt? Jag slutade väga mig när jag stor på 30 kilo plus med Thea och än så länge har jag gått upp drygt 20 med lillebror. Jag tycker dock inte jag äter så där hemskt mycket och så där hemskt farligt men jag rör mig desstu mindre då jag är sjuk i en sjukdom som heter Hortons huvudvärk. Fast med Thea lyckades jag, utan några extrema, åtgärder gå ner alla utom de sista 5 kilona (60 kilo & 163 lång). Själv tycker jag inte att det är så farligt att ha några kilo extra. Jag är ju ändå mamma och man ska ju må bra utan en massa konstiga dieter som man kanske dessutom omedvetet överför på sina barn senare... Nej, röra sig och äta nyttigt i veckorna och lite extra lyx på helgerna är mitt liv. Varför måste man vara trådsmal bara för att "alla andra är det" ? Har man det naturligt är det ju en sak men att behöva lida sig till en smalare kropp är för mig idiotiskt. Vi ska ju leva och njuta av att leva också? Hihi Nu fick jag skriva av mig. Vad skönt !!! *Ler* Kramar, Fi
Jag gick också upp 30kg
|