-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
hur mycket har ni gått upp??
38 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
hur mycket har ni gått upp??jag e i vecka 24 och har gått upp 2 kg.Vore kul att jämföra lite!
Jag har fortfarande bara gått upp 1 kg sen inskrivningen, men sen är jag som sagt överviktig från början så det är väl tänkt att jag inte ska gå upp alltför mycket under graviditeten... (mer än vad bebis, fostervatten, moderkaka etc väger förstås..)
USH!!!! Jag tycker inte om er!!!
Vad LITE ni har gått upp (AVUNDSJUK).. Jag är i v 36 o har gått upp 14 kg Har en fråga som jag passar på att kasta in här, överallt står det att man i slutet inte ska gå upp något (alltså typ efter v 30), men jag går stadigt upp i vikt nu och dom flesta som jag pratat med säger att man visst går upp mkt på slutet.. Hur är det egentligen?? Hur mycket ångest behöver jag ha?? Kramkram
Jag är i vecka 22 och har gått upp 9 kg, så millans, jag kommer nog ha gått upp mer än dig i v 36. Känns sådär kul faktiskt, men inget att göra så mycket åt.
millans, ingen ÅNGEST ska du ha.... du har gått upp barnet inget annat.... hade du sagt 30 kg kanske det hade varit i det grövsta.. men 14 kg?
Nä ät var glad utan ångest... varför jag bara gått upp 3 kg jag har inte ens räknat eller tänkt på det .. först mår jag fortfarande illa perioder mår illa av sött har halsbränna.. det har gjort att jag äter lite men jag e icke någon super smal mäniska i övrigt,,,,, så det finns att ta av,,, sen kanske när man får fler barn blir det så?? jag väntar mitt 6e...
Jag är i v.16..har gått upp ett till två kilo, men jag är överviktig, så jag har tänkt att itne gå upp för mycket i vikt. Helst inte mer är 11 kilo.
38 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
|