Svårt att säga...
sen kan ju ägglossningsberäknare ha fel lite också.

våra kroppar är unika. På ägglossningstester tex säger de i beskrivningen att testpersonen har ÄL inom 24-48 timmar efter fullt utslag men på andra kan det säkert ta ännu längre tid innan ägget faktiskt släpper (detta enligt tjejers gynekologer som har skrivit om det gyn sagt här inne på forumet så jag har ingen annan källa än det på det påståendet) Men det kan göra att man kanske missar ÄL fast man har sex när ÄL-tester ger utslag.
För att maximera chanserna tror jag att regelbundet sex (typ varannan dag som ofta förordas genom hela cykeln) är det bästa...
Jag försökte testa med ÄL-tester första cykeln vi skulle försöka igen att bli gravida på (försökte lite året innan men det blev inget och tog lite paus och körde med skydd igen) men de gav aldrig utslag och vi hade väl sex lite hipp som happ...och jag blev gravid

så för att svara på din fråga har jag ingen aning om exakt när jag har äl, men har väl gissat på ett antal dagar i cykeln och sen haft varannandags-sex runt de datumet en vecka innan till en vecka efter typ. (tyvärr slutade det första i MF, men nu sista som verkar hålla sig kvar gjorde vi så med

)
Lycka till