-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hur tidigt fick ni gravsymtom?!
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Hur tidigt fick ni gravsymtom?!Hej!
Som frågan lyder hur tidigt fick ni symtom och vilka var det?
Re: Hur tidigt fick ni gravsymtom?!Haha
jag minns ju inte så mkt själv, men jag har läst i gamla inlägg här som jag gjort... och varje gång så harjag känt massor runt v 3-4 för att det sen gjorde ett uppehåll till v 5-6. v 3-4 verkar "allt" ha funnits med, vilket jag tolkar som ett direkt resultat av att kroppen ställer om sig rent hormonellt. sen från v 5-6 är det ömma bröst, illamående och mensvärk som gällt... men drag/stickningar i magen vet jag att jag känt redan i v 3-4 alla gångerna, både de gånger de inte gått hela vägen och med Hubbe...
Re: Hur tidigt fick ni gravsymtom?!Samma här. Trodde ju att det va mensvärk. Men den kom ju aldrig. Inget illamående men en djävulsk klåda på kroppen, doftkänslig, ömma bröst, öm livmoder. Jag va i redan i vecka sex när jag plussade. Vad har du?
Re: Hur tidigt fick ni gravsymtom?!Otroligt törstig hela tiden och blev plötsligt illamående på träningen idag. Ett pass jag går ofta på och det var inte under en del som jag tycker är speciellt jobbig
Har inte bim förrän i slutet av nästa vecka så är nog alldeles för tidigt att känna något men brukar inte må så.. Bara vänta och se
Re: Hur tidigt fick ni gravsymtom?!O när jag tänker efter har jag mått konstigt under resten av dan.. Små kyvis och trött..
Re: Hur tidigt fick ni gravsymtom?!Lycka till om det är vad du hoppas på. Här var det inte planerat så det blev en glad överaskning:-)
Re: Hur tidigt fick ni gravsymtom?!Har haft molvärk till och från nu under kvällen me..
Ne tror min kropp driver med mig.. Men hoppas kan man ju alltid göra! Är det någon som vet om man får symtom tidigare när man blir gravid igen? Fick ma för en och en halv månad sen.. Har för mig att jag läst det nånstans att kroppen vet vad som ska hända och ställer om snabbare..
Re: Hur tidigt fick ni gravsymtom?!Fick tidigt mf för en månad sen, ÄL 27-28/12 och har sen nyår mår konstigt!!
Förkyld, huvudvärk, ömmande bröst, molvärk och nu senaste dagarna illamående innan jag äter något!! Har såklart testat men ön är det negativt. Borde vara BIM runt 11/1 men efter mf vet man ju inte. Det är mitt andra barn isf. Med första barnet var jag illamående å "bakis" i en vecka och testade positivt. Kommer inte ihåg vilken vecka det var men tror ca 8-10 veckan! Försöker intala mig kroppen är skengravid, törs inte hoppas än....
Re: Hur tidigt fick ni gravsymtom?!Jag fick reda på att jag var gravid i v. 7 och då hade jag haft kraftig värk i magen ett tag, som jag naturligtvis trodde var mensvärk. När jag väl fick reda på det kom nästan alla symtom
Lycka till allihop!
Re: Hur tidigt fick ni gravsymtom?!Är i vecka 19. Hade alla mina symtom t.om vecka 15. Trodde att det aldrig skulle sluta. Nu när dom är borta saknar jag det lite
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|