-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Husdjurstråd!
23 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Husdjurstråd!Du måste skriva sen vad dina tyckte om dem!
Hittade en youtube film på våra när de leker med Da birden! http://www.youtube.com/watch?v=9qLfZyu3 ... re=related
Re: Husdjurstråd!Jag tror ni kan vara rätt lugna med hur det funkar med katterna och bebisen i början. Jag gick också och hyste oro i början, men katterna var mer rädda för nykomlingen än vad man skulle kunna tro. De flydde fältet och undrade mest vad det var för en skrikhals vi hade släpat hem. Här är bildbevisen:
http://skoogstrolletsdotter.blogspot.co ... hemma.html Å andra sidan låg de ju gärna överallt där de inte skulle, som i spjälsäng, i vagnen, på skötbordet o s v. Efter ett tag låg både Ronja och en eller flera katter hos sambon och sov. Däremot har det varit besvärligare med grannens kattungar som sambon rent spontant släpade hem för att göra katt av istället för att de skulle förvildas och frysa ihjäl (deras son är starkt allergisk- så de var utekatter annars). De har varit väldigt närgångna, så ett tag fick de stängas in i källaren på nättterna, då de gärna kelade i ansiktet och jag var rädd för att de skulle lägga sig över tösen. Alldeles intill låg de gärna. Sedan blir det värre när barnen börjar krypa och lättare kan jaga katterna. Ronja älskar verkligen våra katter och kan härma dem när de jamar nu när hon är nästan ett år. De äldre katterna tar antingen och går eller försvarar sig genom att lägga en tass på henne. Just nu känner jag att hon helt enkelt måste få lära sig den hårda vägen då hon gärna drar dem i öronen eller svansen eller var hon kommer åt. Kattungarna har innan funnit sig i det mesta, men har nu börjat lära sig att de kan fly fältet. Lycka till med era bebbar! Det är kul att spana in i er månadstråd och se hur det går för er och minnas tillbaks.
23 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|