-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
I väntan på IVF
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: I väntan på IVFHehe det händer inte så mycket i den här tråden... fast det är ju klart, vi bara väntar och väntar
Re: I väntan på IVFHej
Soma, intressant att läsa när det stämmer en hel del på våran start av bebisverkstad... Startade seriöst julen -09 med stickor... Jag äter nu levaxin för att stabilicera sköldkörtelvärdet och sambon ska till androlog för att se om han kan öka sin mängd simmare:)Har fått remiss till IVF Huddinge. Det är jobbigast precis innan bim tycker jag...när man blir påmind om att det inte gick denna månaden heller, försöker lägga energi på annat också... hörs Kram
Re: I väntan på IVFbebislängtan81: Jaa, väntan är så jobbig! Min BIM är i morgon så nu är väntan snart över för den här gången... men innan man vet ordet av är ÄL förbi - igen. Konstigt att tiden mellan Mens och ÄL går supersnabbt och sedan är väntan såååååå lång... Jaja någon gång är det väl vår tur med!!!
Re: I väntan på IVFKikar in här med
Kram till er alla! // Pooh ♥
MF aug-10 MA dec-10 Mathilda föddes 19 jan 2012 ♥
Re: I väntan på IVF"Livet är allt bra orättvist!" har soma skivit på sin status, och det är just vad jag känner nu. Orättvist... Uppgiven...
Hur är det man brukar säga, en olycka kommer sällan ensam... Min gyn ringde upp mig på jobbet idag. Bekräftade mina misstankar om att jag har pco. Men det var ju väntat och det har vi pratat om tidigare, det kan ofta avhjälpas med pergo så mina 50-60 dagarscyklar skulle egentligen inte vara så stort problem nu när felet är lokaliserat. Trodde jag... Men nu hade hon även fått svaren på makens spermaprover, 2% rörlighet Ledsen idag...
Re: I väntan på IVFjojjon: Oj, vad tråkigt! Förstår att du blev ledsen, men det går säkert... på något sätt. Såg nu att det var ett tag sen du skrev så saker och ting kanske redan är annorlunda för dig nu... den här tråden är som sagt lite halvdöd!
Re: I väntan på IVFHej. Har tjuvläst er tråd. Vi stod själva i kö till ivf men lyckades själva ägglossningen innan. Här är det mig som det är fel på. Gles äl och en äggledare har fått oss kämpa i över tre år innan det tog sig. Gudarna ska veta att jag har pendlat mellan hopp och förtvivlan varje äl och bim.
Det jag ville svara på är remissen. Jag är dåligt insatt i hur de fungerar, alltså om det är samma i hela landet. I så fall ska det vara en tremånaders garanti. Vet att så är det här i Göteborgsområdet i alla fall. Och tyvärr brukar man få vänta de tre månaderna. Ett stort lycka till!
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|