-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
I vecka 13 och har tappat 4 kilo
3 inlägg • Sida 1 av 1
I vecka 13 och har tappat 4 kiloHej hej
Jag går in i v 13 i morgon Dessutom har jag varit (om ni ursäktar: ) brutalt förstoppad genom hela graviditeten och jag förtår inte hur jag kan ha gått ner i vikt. Vet att det är olika för alla men finns där något snitt då man går upp i vikt? Börjar bli orolig att man fått någon konstig tarm/magsjukdom eller nått sånt galet Tack för stöd Anna
Re: I vecka 13 och har tappat 4 kiloHejsan !
I början gick jag ner ungefär 4 kilo, och jag mådde inte ens dåligt överhuvudtaget. Vid senaste besöket hos BM, för drygt en vecka sen låg jag fortfarande på minus ett kilo, men BM sa att det inte hade någon betydelse eftersom allt annat var som det skulle. Tror egentligen inte att det har någon större betydelse med vikten egentligen, men snittet i vecka 26 tror jag ligger runt 7-10 kilo. Har du mått dåligt är det inte så konstigt att du går ner i vikt, tror i alla fall inte att du behöver oroa dig
Re: I vecka 13 och har tappat 4 kiloDu behöver nog inte oroa dej. Jag är i vecka 8 snart och har också gått ner 4 kg.. Trist men sant. Bebis tar det den behöver ändå. Det är nog därför du går ner i vikt. Fråga din BM när du är där, men de är nog inge att oroa sej för.
MA 10/2 2010 (V11)
älskade Lova född 110127
3 inlägg • Sida 1 av 1
|