-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Igångsättning idag kl14.00
9 inlägg • Sida 1 av 1
Igångsättning idag kl14.00Jag är så nervös att jag bara skakar och kräks,
var på ultraljud igår, p.g.a överburenhet som visa att jag har aldelles för lite vatten.. fostervatten asså! Så idag kl 14.00 sätt jag igång.. och de är om 2 timamr!!! Jag skakar som ett asplöv och jag vet inte vad jag ska ta mig till!
Re: Igångsättning idag kl14.00Oj!
Spännande, förstår att du är toknervös men det kommer att gå bra ska du se. Bara kom ihåg att andas och ta det luuugnt Strax (eller ja, på ett par timmar iaf) får du snusa på din sötnos Lycka till!!
Re: Igångsättning idag kl14.00Åhh vad spännande, minns själv hur det var när jag fick besked om att jag skulle snittas. Man blir alldeles stirrig och kan inte tänka på något annat och tiden går sååå långsamt. Håller tummarna för att allt går bra för er!
Re: Igångsättning idag kl14.00Håller tummarna för att allt går bra.. snart får du hålla din lilla bebis i famnen
Re: Igångsättning idag kl14.00Åh, men grattis, då är det ju snaaaart du får se ditt lill* pyre
Lycka till, det kommer gå hur bra som helst!
Re: Igångsättning idag kl14.00Nu hinner du inte se det här men jag vill önksa dig lycka till! Jag blev också igångsatt och det tog 14 timmar från det jag kom in tills Algot tittade ut. Ska bli spännande att läsa om din förlossning senare
Re: Igångsättning idag kl14.00Lycka till gumman!!! Dy ska se att allt går såbra så. Blev själv igångsatt.
Re: Igångsättning idag kl14.00oj lite över ett år såhär svarar jag..
Förlossningen gick bra, 19 timmar tog den och en underbar liten flicka tittade ut! Emilia michelle vart hennes namn, Idag är hon 1 år och 3 månader och ska bli stora syster,
9 inlägg • Sida 1 av 1
|