-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
igenkännande?
9 inlägg • Sida 1 av 1
igenkännande?Jag har sedan ca 2 dagar sparsamma bruna flytningar som endast märks när jag går på toaletten och torkar mig. Det började efter att jag och min sambo hade sex. Jag hade ägglossning en vecka innan. Nidis vetifan om det kan vara då vi använder kondom (dock körde vi ett bra tag utan kondom runt min ägglossning men han kom inte i mig).
Jag brukar aldrig ha mellanblödningar och brukar inte heller blöda vid sex. Någon som haft liknande eller har någon idé om vad det står för?
Re: igenkännande?Har samma fundering som dig, hade värsta mensvärken/molvärken runt 30 aug-1 sep. (trolig ÄL) och igår började det komma lite bruna flytningar o fortsatt idag, troligt är ju att mensen ska komma i helgen då är det ju 14 dagar efter ÄL. Jag har inte fått igång min mens sen graviditeten så jag har ingen aning om alls vad min kropp håller på med men nå bruna flytningar har jag inte haft tidigare så jag har ingen aning...är väl liiite liite svullen i magen men o liiite liite molvärk men vette tusan vad som är på gång...
Re: igenkännande?Efter min graviditet trodde jag att jag kände av en ägglossning då vi hade sex och jag fick en liten blödning efter. En vecka senare fick jag morgonblödning i två dagar, alltså resten av dagen kom det inget. Nu nästan en månad senare så fick jag mens med besked i 5 dagar. Nu idag tror jag det har i princip slutat ...
Men man kan ju ha en blödning vid ägglossning när ägget släpper också.
Re: igenkännande?Getingen: Jag har samma som dig. Min mens bör komma i helgen då jag vet att jag hade ägglossning den 4e. Har alltid en lutealfas på 14 dagar. Men SÅHÄR tidigt har spottings aldrig infunnit sig
Skogstrollet: Jag har aldig haft en blödning vid själva ÄL och heller aldrig spottings en vecka efter...så jag har ingen aning om vad det betyder denna gången. Skönt för dig att din mens kom igång iaf!
Re: igenkännande?mensen kom idag, är faktiskt lättad över det
Re: igenkännande?Grattis Getingen
Re: igenkännande?Soet: tack haha känns lite konstigt att tacka för att mensen kommit haha!! borde ju ha äl dom om en ca 14 dagar...SKA verkligen försöka att inte haka upp mig över detta!
Kan du vara gravid? det står i din status att du planerar barn 2013, har ni tjuvstartat? du behöver inte svara om du inte vill är bara nyfiken som sagt mensen kom med buller o bång o den 10000 gånger värre än jag minns den.
Re: igenkännande?Getingen: Klart att man kan tacka för mens också!! Det betyder ju oftast att kroppen fungerar och vill man ha bebis så är det ju en fördel
Hihi nej vi har inte tjuvstartat men är väl inte alltid helt noga med att ta på kondomen direkt. Några simmare kan ju ta sig in då innan kondomen åker på. SÅ jag vet inte om jag är gravid eller om det bara är en vanlig mellanblödning som man kan ha ibland. Denna helgen får utvisa Stackars dig som har jobbig mens
Re: igenkännande?ja då förstår jag
nja planerar el jo det kan man väl säga men vi "tar det som det kommer" skulle nog gärna bli gravid igen
9 inlägg • Sida 1 av 1
|