-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ihopsytt underliv efter förlossningen
33 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Ihopsytt underliv efter förlossningenEfter min förlossning så har jag haft problem att kissa. Mitt kiss bildar ingen stråle utan sipprar bak och det känns precis som om man kissar ur slidöppningen. Jag trodde det berodde på svullnaden. Men veckorna gick och gick och problemet var kvar. Efter fyra veckor provade jag och min man att ha sex. Det stramade fruktansvärt i mina blygdläppar och vi fick avbryta allt. Jag kände att jag va tvungen att ta reda på vad som var fel och tog en spegel för att kunna kolla hur jag såg ut där nere. Satan vilken chock jag fick.... mina inre blygdläppar är ihopsydda uppifrån springans början och ner till slidöppningen. Dvs jag ser inte längre varken mitt klitorisollon eller mitt urinhål!! Jag ringde min barnmorska som inte tror mig.. ska dit på tisdag och visa upp mig. Jag känner mig helt knäckt över det här.... va fasen har dom gjort med mitt stackars underliv!? Någon annan som råkat ut för något sånt här????
Re: Ihopsytt underliv efter förlossningenMen herre gud! Menar du att de har sytt ihop det du spruckit så fel?? Varför har de sytt uppifrån för?
Re: Ihopsytt underliv efter förlossningenJa... jag fattar inte själv hur det är möjligt. Min man har också kollat på det och han blev nog mer knäckt än mig. Han vill att jag ska anmäla det och kräva en akuttid för att få det fixat.
Det är svårt att förklara hur idiotiskt det är sytt men tänk er själva att om man särar på sina yttre blygdläpparna så är de inre ihopsydda så att det bara blir som en "vägg" av skinn. Ända öppningen är vid slidöppningen. Mitt kiss rinner med andra ord innanför denna vägg ner till slidöppningen innan det sipprar ut. Barnmorskora på förlossningen syr väl flera vaginor varje dag så jag fattar inte hur det är möjligt! Man börjar undra om hon tyckte väldigt illa om mig eller om hon var påverkad av något när hon sydde. Usch ja.... jag vill helst inte tänka på det... börjar nästan lipa så fort jag gör det. Antar att jag kommer få klippa upp skiten och sy en gång till... ser inte fram emot det direkt. Men vill ju inte ha det såhär heller... kan ju varken kissa nomalt eller ha ett sexliv.
Re: Ihopsytt underliv efter förlossningenMen va??? Detta låter ju helt sjukt! Kräv allt du kan kräva pengar och att dom fixar till det går till tidningarna om det behövs. Så här får det inte gå till!!
Re: Ihopsytt underliv efter förlossningenJag håller med din man och Marija! Detta är något du verkligen måste gå vidare med! herregud! Hoppas allt blir bra för dig!
Re: Ihopsytt underliv efter förlossningenHerregud, detta ska självklart anmälas!
Sådär får det absolut inte gå till! Och såklart ska du ta och operera dig så du blir som vanligt igen, det går jättefort att fixa till där nere. Ja man undrar ju hur fan människan lyckats göra så fel, så här ska du INTE behöva ha det!
Re: Ihopsytt underliv efter förlossningenJag håller med ovanstående, gå vidare med detta. Jag skulle nog bege mig till gynakuten på momangen för att få igång någon sorts utredning.
Ett väl fungerande underliv är varje kvinnas rätt och nödvändighet ![]()
Re: Ihopsytt underliv efter förlossningenLA.82 kolla mailen och pm från mig!
Re: Ihopsytt underliv efter förlossningenEeeeh jag hoppas att du skojar lite med oss men om du inte gör det så ska till o börja med allt fixas på dig sen ska sköterskan/barnmorskan som sydde dig ha sparken omedelbums och aldrig mer komma i närheten av något underliv.
Det här måste du gå vidare med både för din egen skull och alla andras som ska bli sydda av den som har gjort det här.
33 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
|