-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Illamående endast kvällstid
6 inlägg • Sida 1 av 1
Illamående endast kvällstidFörst ska jag klargöra för att jag inte är gravid..än
men jag vet int var jag ska lägga tråden så jag sätter den här i hopp om svar. Jag har senaste veckan mått illa på kvällen, eller främst när jag ska gå och sova. Jag har prövat både med att äta o dricka en stund före o att inte göra det men det spelar ingen roll. Någon annan som haft så? vad berodde det på?grav el annat? alla teorier o fakta är välkomna
Re: Illamående endast kvällstidKan ju vara graviditet, annars om du har slutat med piller lr ngt annat kan vara de också som ger symptom.. Men om du kännt så en vecka, så testa
Tyvärr tog ja bort barnet, men de kommer ju fler tillfällen, skriv å hör av dig om du testat !
Re: Illamående endast kvällstidJag mådde bara illa på kvällen när jag var gravid med Alina, det var så min sambo börja misstänka det. Själv tyckte jag att man skulle vara illamående på morgonen om man var gravid och avfärdade hans påstående ganska omgående:P
Helt klart kan det vara en graviditet;P
Re: Illamående endast kvällstidTack för svar
Kanske lika bra att ta ett test så man vet. Helammar o har inte fått mens efter grav så man borde ju vara skyddad men vi kör ju utan skydd eftersom vi vill ha ett syskon Ibland mår jag också illa dagtid men då beror det nog på lågt blodsocker, pga ätit dåligt. Man tycker ju att när man varit gravid förut så borde man ju känna igen symptom. Förra grav så mådde jag också illa eftetmiddag/kväll men då hade jag också fler symptom som spända bröst men det har jag inte nu? men sen ammar jag ju också. Trött är man ju men sen har jag ju också en dotter på snart 5 månader så trötthet hör väl till. Tror jag ska hålla mig till måndag o ta ett test då
Re: Illamående endast kvällstidJag hade inget morgonillamående när jag väntade dottern, bara kvällsillamående. Så frukost var inga problem, men middag fick jag knappt i mig för jag mådde så illa-
Re: Illamående endast kvällstid
Så mådde jag också med dottern, det blev bara värre framåt kvällen men nu går det hur bra som helst att äta middag osv men sen sent på kvällen när det är läggdags börjar jag må illa, inte så att jag ska spy men så där "obehag" illamående. Kroppen har varit lite annorlunda under ca 1 1/2 vecka men samtidigt så vill jag inte tänka att jag kanske är gravid men på måndag blir det nog test för att försäkra mig om jag är det el ej. Jag har illamående(kväll), trött(men jag har ju en liten tös på 5 månader så inte så konstigt) sover dåligt dessutom, känns som jag har UVI men det gör inte ont el svider utan bara känns annorlunda där nere och måst plötsligt gå på toa (även nattetid) men inga spänae bröst, det hade jag jätte mycket sist. molvärk har jag en mild variant av till o från men det tycker jag att jag haft lääääänge o gravtest är taget för någon månad sedan. Så man håller ju på bli lite paranoid på sig själv, svullen vet jag inte om jag skulle säga att jag är nu annat än lite degmage som är kvar från grav
6 inlägg • Sida 1 av 1
|