-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
illamående men utan kräkning?
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Hehe, hoppas hon har rätt i det Sourcream.. Inte för att jag vill grusa dina förhoppningar men jag var typ konstant illamående (utan att spy) fram till v18 eller nåt innan det blev bättre..
Men alla är vi olika! Hoppas du inte behöver må dåligt så länge!
jag mådde sjukt illa från v. 7 till ca 13. Kräktes aldrig, men kändes som jag var sjukt bakis blandat med sjösjuka... Inte så nice :qad Har precis gått in i v. 19 nu och mår riktigt bra och känner mig pigg igen!
nej tyvärr om det vore så lyxigt
Jag tror nog att jag faktiskt tillhör till dem bättre lottade
Haha ia... värst vad du verkar angelägen... (skojar bara).
Illamåendet för mig kom en vecka efter att jag hade testat +, då var jag mellan 3:e och 4:e veckan... Nu börjar det gå mig på nerverna. Enda stunderna på dagen som jag mår bra är på morgonen när jag vaknar och precis efter jag ha ätit, men när det gått 15 - 20 minuter så är det där igen... Kräks minst två gånger per dag, men har inte gått ner i vikt, å andra sidan inte gått upp heller... Jag kände på mig direkt efter "hmhm" att det "tog sig" - så tänkte jag att det var konstigt för jag äter ju P-piller, men upptäckte att jag missat pillret dagen innan. En vecka efter kände jag att det ömmade i brösten och jag åt saltgurka i mängder och ytterligare 3 dagar efter det visade testet ett stort och tydligt +. Men när vi skulle ha vårt första barn hade jag inga gravidsymtom under de första 10 veckorna... så det är nog väldigt olika! Lycka till och hoppas du får ett +
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|