-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Illamående / missfallsrisk
7 inlägg • Sida 1 av 1
Illamående / missfallsriskJag har haft lite gravsymptom som ömma bröst, illamående, extrem trötthet osv. Men dom har nästan försvunnit redan i nioende veckan, är det konstigt? Jag har hört att det är vanligt att dom försvinner framåt v 12-13, men man undrar ju om kroppen fortfarande producerar gravhormoner när allt gick över så fort? Fast en del mår väl aldrig illa ens.. Hur är det med ömma bröst? Jag kunde inte ens krama någon för en vecka sen och nu är jag knappt öm alls. Blir lite orolig för missfall, så om någon kanske har några lugnande ord? Hur har det varit för er?
ne de tror jainte det är ju såå olika jag är i w 17 nu å år fotfarnde illa om jainte äter regelbundet :p menhar kompisar som slutade må illa tidigt
Jag har inte varit öm i brösten över huvudtaget så det är nog ingen fara däremot mådde jag illa till och från men det är lite bättre nu men alla är så olika. Jag har hört några som sagt att de aldrig mått så bra som under hela graviditeten så det är nog inget att vara orolig för hoppas jag!
var glad för att du mår bra! och GRATTIS!
Tror inte du ska oroa dig över sådanna saker. För det mesta är saker som sägs om graviditet, illamående och missfall mest... skitsnack. Tyvärr.
Min syster mådde aldrig illa när hon var gravid. Min mamma mådde illa i varannan graviditet. Själv gör jag inget annat än att kräkas hela dagarna. Varje graviditet är individuell. Så oroa dig inte.
Jag är bara lite öm om brösten nu, men då måste man klämma på dem för att jag ska känna det. Jag har också fått tankar om att det kanske inte växer i magen längre men så kom jag på att folk går runt och är gravida utan att veta om det (Jag själv har gjort det en gång) så att alla inte känner något är inget konstigt. Min syster kunde inte gå upp ur sängen pga av illamåendet redan i vecka 4....så olika det kan va
7 inlägg • Sida 1 av 1
|