-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ingen mens av Primolut Nor?
5 inlägg • Sida 1 av 1
Ingen mens av Primolut Nor?Hej
Är det någon mer än jag som inte fått igång mensen av Primolut och isf hur gick ni vidare? Tacksam för svar
Re: Ingen mens av Primolut Nor?Hej!
Hur går det? Har du fått din mens än? Jag har inte ätit primolut Nor det jag har fått utskrivet var provera och jag fick mens efter 2 eller om det var 3 dagar. Om du inte har fått mensen vänta gärna lite till annars kan du ta kontakt med din läkare och höra vad du ska göra? Jag har hört att en del som får tabletter för att sätta igång mensen inte fått mensen efter många dagar. Så det är lite olika från person till person. Lycka till! PCO 2011-06-21
3 MF i vecka 7 2009-01-27 4 MF i vecka 12 2009-07-15
Re: Ingen mens av Primolut Nor?Villnuu, ja har pco...
Då ja i aug 2009 fick konstaterat va hja hade o varför ja efter 1.5 års försökande inte blivit gravid fick ja först primolut för att få en blödning o sen blev de pergo... Mkt klydd på alla håll o kanter... o inga preparat fungerar "som vanligt" på mig. Efter min 10 dagars kur med primon så när ja fortf inte fått blödningen efter 6 dgr så var jao lämnade blodprov på vad min kropp sysslade med... Dock fick ja blödningen 1-2 dgr efter de... Hur har de gått för dig??
Re: Ingen mens av Primolut Nor?Jag fick efter 7 dagar tror jag någonting som liknade en blödning och som varade 1 dag.
Började med pergotime och har varit på vul 2 gånger denna veckan men det visade ingenting=( Känns inte som min kropp svarar så bra på tabletterna. Ska ta blodprov nästa vecka för att se om jag haft någon ägglossning och sen blir det att testa dubbelkur till nästa gång. Hur har det gått för dig nu?
Re: Ingen mens av Primolut Nor?Villnuu, Ahh de är så nedrans surt!! Min kropp gjorde precis likadant... kändes som den va totalt resistent mot alla piller i världen. Nu är de ju dock 2 år sedanja tog dessa då min son idag är 13.5 månad... ! Min son ja...
Så vasom hände för mig var att jag fick dubblad kur liksom du får sen o ägglossade då! Och blev gravid! Ja hade aldrig trott de efetr så lång tids kämpande o motgångar stup i kvarten!
5 inlägg • Sida 1 av 1
|