Anna Wilsby

Hej! Grattis till att ni väntar barn och vad bra att ni väljer att...

Profylax

Insemination - 40+ /ensam gravid.

Väntar du barn ensam? Här träffar du fler gravida!

Insemination - 40+ /ensam gravid.

Inläggav evany 13 nov 2010, 01:36

Hej alla här inne :) Jag undrar om det finns fler som är 40+ och som är ensamt gravida - kanske du/ni rent av bor i Stockholm med omnejd? :)

Jag blev ung änka, min fästman förolyckades för ett antal år sedan, jag själv befann mig i sorg många år. Men trots min förlust av min önskade framtid och familjebildning med honom, så önskar jag barn, så jag fick syn på att man kan inseminera i Danmark, så det har jag gjort nu :shock: , jag har inte fått plus ännu på stickan, men jag hoppas hoppas att det kommer bli ett plus :) Det vet jag om någon vecka. Det skulle verkligen vara fantastiskt roligt! Som ett mirakel!

Jag söker andra mammor som väntar barn nu, gärna 40+ ... Finns ni? :)
evany
Nykomling

Re: Insemination - 40+ /ensam gravid.

Inläggav Karin Jo 13 nov 2010, 10:10

Hej!
Jag är inte 40+ än men ville bara säga välkommen hit. Ledsen att du förlorade din man sa, förstar att det har varit/är jättetufft! Jag hoppas verkligen att du far ditt pluss nästa vecka!!! Haller tummarna!
Kram
Karin Jo
Stammis

Inläggav LaMika 08 dec 2010, 18:54

Hej!

Jag är 43 och gravid. Tänkte ett bra tag att jag som du skulle åka till Danmark eftersom jag inte träffade "pappan till mina barn". Dejtade en kille i somras som först kändes bra, men sen funakde det inte längre. Jag blev med barn och han backade ur helt, så jag är ensamstående gravid ändå. Livet har sina underliga turer ibland. Jag bor i Söderköping men det är ju inte så långt emellan.
Hur gick det? Fick du plus på stickan? Hoppas verkligen det gått bra. Annars kan jag vara den som sparkar iväg dig igen. Har kompisar (ett par) som inte kan på naturlig väg och de kämpade ett tag i Sverige med provrör m.m. Till slut åkte de till Dk och nu har de en son på ett drygt halvår. Never give up!

/L :)
LaMika
Nykomling

Inläggav pepsipop 10 jun 2011, 17:29

Måste bara få önska dig lycka till!
pepsipop
Stammis

BF: 120105
Status: Gravid

Inläggav komkomkom 28 okt 2011, 07:11

Hej, såg att det var ett tag sen någon skrev i den här tråden men jag är 41 och försöker bli gravid "ensam". Skulle vara kul att hitta nån annan här i samma sits. Jag bor i Skåne.
komkomkom

< Återgå till Ensam gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm