-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Insemination nästa vecka - ngn som gjort? Tips?
37 inlägg • Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Insemination nästa vecka - ngn som gjort? Tips?Soma,
Ja du, vet inte hur jag känner mig....... Tycker inte att jag känner mig som jag brukar men samtidigt har jag lite molvärk i magen till och från - så jag tror ej att det blivit ngt denna gången heller Imon 25/11 är 2 v sen inseminationen....... Sist fick jag mensen på torsdagskvällen så OM den kommer gör den det på fredagskvällen............OM min 29 dgrs-cykel håller i sig.......... Hur mår du?
Re: Insemination nästa vecka - ngn som gjort? Tips?Solen: Min mens kom idag så det blev inte något den här gången. Känns SÅ tråkigt, men jag hade det på känn. Nu blir det inga mer inseminationer det här året, för vi är utomlands under min kommande ÄL och sen blir det typ på nyårsafton och då han nog kliniken stängt. Efter nyår blir vi förhoppningsvis kallade till IVF så vi får helt enkelt släppa bebistankarna och bara se fram emot jul och nyår och sen ta nya tag.
Jag kommer såklart hålla koll här inne och håller tummarna för dig. Kram!
Re: Insemination nästa vecka - ngn som gjort? Tips?Soma;
Åhhhh va tråkigt!!!! Styrke-kramar till dig!!! Jag skriver och uppdaterar här - lovar!
Re: Insemination nästa vecka - ngn som gjort? Tips?Soma och ni andra i denna tråden som peppat mig,
Nu kom mensen, som en klocka på dag 29! Det är väl bra i och för sig att den är punktlig MEN jag vill hellre att den inte kommer alls Nu ska jag tillåta mig att vara riktigt ledsen och bedrövad så får vi se vad som händer i framtiden och när jag dyker upp här igen........... Kram på er och lycka till!!!
Re: Insemination nästa vecka - ngn som gjort? Tips?Å så synd solen73. Ni har inte fått någon kallelse till RMC än eller? Kram
Re: Insemination nästa vecka - ngn som gjort? Tips?Hej Soma och ni andra i tråden!
Hur går det för dig, Soma? Själv har jag haft min deppveckan men har nu kommit till en ny äl-vecka och nu kör vi igen! Har varit på kliniken idag och kollade äggblåsorna, de var för små (vilket jag nästan redan visste) så jag skall tillbaka på torsdag men tror inte det blir insemination förräns på fredag 3e gången gillt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håll tummarna!!!!!! Annars har vi fått kontakt med IVF i Linköping och kommer bli kallade i Januari.......
37 inlägg • Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
|