av heidimariajohanna 24 nov 2011, 07:55
Nu börjar jag bli riktigt frustrerad.. sambon är inte hemma iväg på jobb och jag fick positivt ältest o max på monitorn idag.. =(
Det jag är mest frustrerad över är att det tagit oss 4 försök (riktiga) och inte blivit nåt.. det är kort tid jag vet men jag har ju för fasike inga älflytningar. Idag när jag kollade med ältest o monitor så kom det jättemkt vita lotionflytningar/mjölkiga när jag satt på toa.. inte haft älflytningar sen jag slutade med p-piller i maj (började inte försöka då) ... blir så ledsen. Det är nåt som imte står rätt till.. har googlat på älflytningar o det står att man inte behöver ha de.. men hallå då ska man väl inte ha mjölkiga flytningar heller? det kom jättemkt idag.. snälla kan nån svara på det och om ni haft likadant o blivit gravida?... inte sett en skymt av de där äggviteliknande flytningarna. Måste nog ringa barnmorskan o boka tid.. jag tempar också o har sett att jag fått stegring nån dag efter äl.... o har nu jättemkt mensvärk men e nog inte fertil nog....=(pga flytningarna..