-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Jävla skit :(
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Jävla skit :(Fick reda på att jag var gravid förra Tisdagen, fick en blödning samma dag, mkt liten, trodde mensen var på G och stoppade in en tampong men när jag tog ut den var den vit. Fick lite bruna flytningar kommande dagar och plussade på bim+4...sen några dar har jag haft rosa blödningar/flytningar. Ikväll är jag så jävla orolig och har ringt gynakuten som bett mig vänta in det förmodliga mf. Avtar det ej får jag komma in. Känns som detta kommer skit sig, jag undrar om nån kan ge mig lite hopp...
Re: Jävla skit :(Håller tmmarna för att det ska gå bra, vissa får ju mens fast de är gravida och allt går bra ändå. Vi får väl hoppas på det bästa.
Har du ont och sånt också? *styrkekramar*
Re: Jävla skit :(Hoppas på det bästa. Det kanske känns också för att du är orolig. Många kramar!
Re: Jävla skit :(Håller min tumme för Dej !! HOPPAS att det går bra !!
Kram
Re: Jävla skit :(Jag håller tummarna för dig bom sicka bom!
MF ska väl göra ganska ont, så vi hoppas att det bara är nåt annat som dummar sig och att allt går bra med ditt frö!
Re: Jävla skit :(Bland novembermammorna 2010 hade vi flera som blödde i början av sin graviditet, och de är höggravida nu... Håller tummarna för att det går bra för dig också!
Re: Jävla skit :(Hoppas det håller i sig trots blödning
Re: Jävla skit :(Precis så som E-mma skriver om novembermammor, var det även i Decembermammor. Flera av oss bl.a. jag hade tidiga blödningar, men det gick bra i alla fall. Vet att det känn för j..ligt
Lycka till!
Re: Jävla skit :(Å det behöver inte betyda missfall!
Jag blödde under min förra graviditet med oliver, och jag har även blödigt under denna.. mycket stora blödningar.. med både klumpar och ont. Men allt är bra med bebisen.. har vart 4 vul.. Nu har jag inte blödigt på 3 veckor. Jag har haft mf oxå.. och med dom ökade blödningen ganska fort från att jag börja blöda.. alltså inom ett dygn har jag blödigt mer.. och mer.. Om du fortfarande blöder lite.. efter ett dygn.. så är chansen stor att det inte är ett mf Du är ganska tidigt gången och dom kan inte se hjärtat ännu.. Men dom kan se hur din livmodertapp är.. om det är uppmjukad.. eller hur fostersäcken är.. om det fallit ihop eller något annat som tyder på mf. Så åk in och kolla ändå.. för att lugna dig själv om inte annat.
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|