Teresa Hellgren

Hej Soha! Koffein finns det i choklad, men främst i mörk choklad....

Kostrådgivare

Jag har blivit osynlig...

Hur får man samlivet att fungera med barn? Diskutera!

Jag har blivit osynlig...

Inläggav Dessan 25 sep 2010, 12:36

Hej
måste bara skriva av mig lite...
Jag och min sambo väntar vårat andra barn och det tycker vi båda är helt underbart. Den är beräknad att komma 26/11 och vi längtar..
Men..
Han ser mig inte längre, trots att jag börjar bli riktigt stor. Vi pratar nästan inte längre, han svara bara kort på tilltal. frågar aldrig hur jag mår, ger mig en spontan komplimang, kram eller puss.
Vi har aldrig sex, men det är inte det jag lider av, utan jag saknar dessa vardagliga kärleksgester som jag försöker ge honom. Men om jag kommer och kramar honom eller sätter mig nära honom så suckar han bara...
När jag frågar om det är nå fel, om han inte älskar mig eller tänder på mig längre så säger han bara att det gör han ju.

Nu har han börjat mysa med mig när han sover, och om han vaknar blir han arg och undrar tex. varför jag tar honom på snoppen.. När jag säger att det var du som började ta på mig och tog min hand till ditt skrev så blev han arg och vände sig om och somnade igen...

Jag känner mig verkligen osynlig, jag känner mig inte älskad längre och när jag försöker visa att jag älskar honom så blir han sur...

Vad ska jag göra? Jag vill bara få en kram och kanske höra att jag är fin...

Men men. tack du som tog dig tis att läsa detta.
ha de bra.
Dessan
Stammis

Re: Jag har blivit osynlig...

Inläggav izabella 25 sep 2010, 13:33

hmmm kan det vara så att ni har haft "för lite sex" så att han känner sig oattraktiv? så då vänder han på allt och blir kall. Min kille kan bli så där larvig ibland att om vi inte har sex 2-4 ggr i veckan så är det ingen idé att ha sex alls och då får man absolut inte röra honom och mysa och ge varandra små kärleksgester finns inte på kartan. Jag tycker att du ska försöka förföra honom och sen när han snäser av dig så skäll på honom och fråga vad problemet är. Förklara att du tänder på honom men att han måste förstå hur din kropp fungerar nu. Tro mig, jag vet det är skitsvårt när dem är så hära, men du måste hitta en väg in till hans hjärna så att du kan få honom att förstå. Sen om du inte orkar ha sex flera gånger i veckan kanske inte ens en gång i veckan så runka av honom eller sug av honom en gång i veckan iallafall även om du inte har lust eller är trött det tar dig kanske 5 min och det gör att han känner sig åtråvärd och uppskattad. vilket kommer att göra att han automatiskt börjar mysa mer med dig och bli "normal" igen. Detta fungerar på min kille. Lycka till!!!
izabella
Stammis

BF: 110408
BIM: 100703
Bor: stockholm

Inläggav Dessan 25 sep 2010, 13:50

Hej och tack för ditt råd..
Jag är super sugen på sex oxh har verkligen visat att jag vill i flera månaders tid, jag har gjort mig fin, rakat här och där.. känns verkligen som att jag har gjort allt, men sakaen är den att han säger att han inte orkar eller vill. jag har erbjudit olika tjänster och säger att allt han behöver göra är att njuta.... men det gå rinte..
så har det varit i över en månad...
jag har ställt honom mot väggen men det ända svar jag får är att han är trött och att det inte är nå fel på mig,
Men vad ska man tro?
Dessan
Stammis

Inläggav Endropia 25 sep 2010, 14:09

Det kan inte vara så att han är deprimerad på något sätt då?
Att han oroar sig över hur det ska bli när 2a barnet kommer?

Oavsett så borde han prata med dig, prata av sig lite kanske?
Bild
Bild
Endropia
Alltid online

Inläggav Dessan 25 sep 2010, 14:18

jag har frågat sånt också, men han säger inget.

Vi har jämt kunnat prata om allt och inte haft det så här jobbigt.
klart att vi har varit i släntrian perioder förut, men inte på det här viset...
Dessan
Stammis

Inläggav Juniesmamma 25 sep 2010, 16:36

Sen måste jag bara inflika att man faktiskt får acceptera att ha perioder när man inte har så mycket sex... att suga av eller runka av enbart för hans skull fast man har noll lust själv alls skulle bara få mig att förakta min sambo och jag skulle känna mig väldigt utnyttjad...

Alla är vi olika, men sånt kan man inte kräva av någon tycker jag.
Användarvisningsbild
Juniesmamma
Alltid online

< Återgå till Relationen & samlivet

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm