Marina

Hej! Det är helt normalt att ett spädbarn har magknip dom 3-4 förs...

Fråga BVC

Jag kan inte slappna av och vara glad :(

Illamående, ultraljud & sparkar, här diskuteras graviditet.

Re: Jag kan inte slappna av och vara glad :(

Inläggav chilli 14 dec 2010, 20:15

Hej! Vad kul att det går framåt! När är du beräknad till? Perioden fram till vecka 12 var jättenervös tyckte jag! Fram till vecka 20 började jag lugna ner mig och nu i vecka 24 har jag helt enkelt bestämt mig för att allt skall bli jättebra och vi skall leva lyckliga i alla våra dagar:) hihi. Jag jobbar på, fysiskt jobb med städning. Cyklar eller går till mina kunder och har just nu ett bra schema som passar mitt tillstånd. Planerar in extra tid om jag tex inte kan promenera så fort och städar i min egna takt. Vissa dagar tar det emot mer medans andra dagar känns det som att jag kan fara fram som vanligt:) Jag hejar på dig! Snart kommer tiden gå snabbare för dig ;) Är förresten inte förrens nu som jag börjar drömma massa, bara konstiga saker med... Som att jag fick min bebis men sedan efter varje dag så växte den liksom en ballong och vi hade inga kläder som passade den och det gick inte att köpa kläder till förvuxna bebisar! Kan nog ha att göra med att jag satt och gick igenom vilka storlekar vi har köpt/fått bebiskläder i kvällen innan...
chilli
Alltid online

Status: Älskar mitt <3

Re: Jag kan inte slappna av och vara glad :(

Inläggav Babydoll89 04 jan 2011, 17:38

chilli skrev:Hej! Vad kul att det går framåt! När är du beräknad till? Perioden fram till vecka 12 var jättenervös tyckte jag! Fram till vecka 20 började jag lugna ner mig och nu i vecka 24 har jag helt enkelt bestämt mig för att allt skall bli jättebra och vi skall leva lyckliga i alla våra dagar:) hihi. Jag jobbar på, fysiskt jobb med städning. Cyklar eller går till mina kunder och har just nu ett bra schema som passar mitt tillstånd. Planerar in extra tid om jag tex inte kan promenera så fort och städar i min egna takt. Vissa dagar tar det emot mer medans andra dagar känns det som att jag kan fara fram som vanligt:) Jag hejar på dig! Snart kommer tiden gå snabbare för dig ;) Är förresten inte förrens nu som jag börjar drömma massa, bara konstiga saker med... Som att jag fick min bebis men sedan efter varje dag så växte den liksom en ballong och vi hade inga kläder som passade den och det gick inte att köpa kläder till förvuxna bebisar! Kan nog ha att göra med att jag satt och gick igenom vilka storlekar vi har köpt/fått bebiskläder i kvällen innan...

Okej. jag har tabletter för mitt illamåendet nu, har legat på sjukhus och sånt... jag är nu i vecka 18 beräknad den 12 juni. ska på ett ultraljud till den 19 januari. spännande!! tanken slog mig nyss att om jag inte hade fått missfall så skulle jag jag varit beräknad nästa vecka, känns lite konstigt.. men ändå.. Jag köpte faktiskt en body o ett set med kläder igår , det var så söt, men liknar pojkaktigt, så nu har jag fått för mig att det blir en flicka istället :P när är du beräknad?
Babydoll89
Alltid online

BF: 121001
Status: Äntligen har vi blivit en liten familj!

Föregående

< Återgå till Gravid forum

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm