Madeleine Kil...

Det är vanligt med tryck nedåt och du anger orsaken själv. Det har...

Barnmorskan

Jag orkar inte mer! :(

Förlossnings ämnen - Smärtlindring, oro, ställning, partners roll och annat som rör förlossningen.

Re: Jag orkar inte mer! :(

Inläggav soffilina 01 aug 2010, 14:12

jaaa det vet jag väl, att alla har det olika! men hur jobbigt man ÄN har det så får man ju stå ut menar jag.. bebisen kommer ju ut tillslut :)

man får gilla läget, för något val finns ju inte, det enda man kan göra för sej själv är att tänka positivt :)
min blogg: http://soffilina.blogg.se
mammatankar, vardag och en himla massa Kerstin <3

BildBild
Användarvisningsbild
soffilina
Alltid online

BF: 100807
Status: mamma till finaste Kerstin född 100814 :)

Inläggav sprallos 01 aug 2010, 18:02

Det är de sista veckorna som är de värsta. Man är som störst, tröttast och mest less. Här får man lägga på en kropp som kommer spela oss en massa spratt och få oss att tro att det är igång fast det inte är det. Psykisk terror på hög nivå!!

Jag håller med om Nea:s lista...Gör bara sånt som är kul! Det är så pytteliten tid kvar...tänk tillbaka på januari då vi var nygravida hela högen..:-)
Sätt upp delmål, se inte BF dagen som "målgång" för de allra flesta går över. Jag ska tex klippa mig den 12/8, det är ett delmål jag längtar till.
sprallos

Inläggav *nea 01 aug 2010, 18:32

Ha, ha! Jag ska också se till att klippa mig. Det kommer ju inte hinnas med efter barnet kommit. Det är kul att se att vi som gjort det förr prioriterar lika...;)
Bild
Bild
MF 7 juli -07
MA 25 maj -07, v.12
Användarvisningsbild
*nea
Alltid online

Inläggav soffilina 01 aug 2010, 19:22

jag fick tummen ur röva förra veckan och klippte och slingade håret, var ett *host* år sedan sist, tänkte att nu jäklar för sedan lär jag ju inte få det gjort :P
min blogg: http://soffilina.blogg.se
mammatankar, vardag och en himla massa Kerstin <3

BildBild
Användarvisningsbild
soffilina
Alltid online

BF: 100807
Status: mamma till finaste Kerstin född 100814 :)

Föregående

< Återgå till Förlossningen

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm