-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Jag orkar inte mer! :(
24 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Jag orkar inte mer! :(jaaa det vet jag väl, att alla har det olika! men hur jobbigt man ÄN har det så får man ju stå ut menar jag.. bebisen kommer ju ut tillslut
man får gilla läget, för något val finns ju inte, det enda man kan göra för sej själv är att tänka positivt
Re: Jag orkar inte mer! :(Det är de sista veckorna som är de värsta. Man är som störst, tröttast och mest less. Här får man lägga på en kropp som kommer spela oss en massa spratt och få oss att tro att det är igång fast det inte är det. Psykisk terror på hög nivå!!
Jag håller med om Nea:s lista...Gör bara sånt som är kul! Det är så pytteliten tid kvar...tänk tillbaka på januari då vi var nygravida hela högen.. Sätt upp delmål, se inte BF dagen som "målgång" för de allra flesta går över. Jag ska tex klippa mig den 12/8, det är ett delmål jag längtar till. Re: Jag orkar inte mer! :(Ha, ha! Jag ska också se till att klippa mig. Det kommer ju inte hinnas med efter barnet kommit. Det är kul att se att vi som gjort det förr prioriterar lika...
Re: Jag orkar inte mer! :(jag fick tummen ur röva förra veckan och klippte och slingade håret, var ett *host* år sedan sist, tänkte att nu jäklar för sedan lär jag ju inte få det gjort
24 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|