Marina

Hej! Jag kan tänka mig att eran lille kille kanske höll i gång på ...

Fråga BVC

Jag vet, jag vet, jag vet....

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Jag vet, jag vet, jag vet....

Inläggav Josephineeee 23 aug 2011, 12:24

att man inte ska lita på grav-test när "tiden" är ute, men jag brukar kolla på dom efteråt iaf.... Alla som jag har tagit innan har varit negativa, men igår när jag kollade på ett från kvällen innan så hade det blivit positivt.. och ja jag vet att man inte kan lita på det, och att det förmodligen är ett negativt test, men jag tycker ändå att det är konstigt, tog även ett test igår kväll som man idag såg ett svagt svagt streck på.. Jag tycker det är konstigt att dom helt plöstligt bara börjar ända svar, när ingen av dom tidigare testerna har gjort det? Jag är på bim- 4 idag!

och jag vet att jag kommer märka om jag är med barn tids nog.. ska testa igen någon dag efter bim om inte den kommit.... Ville bara höra om det e ngn annan som varit med om samma sak?
Josephineeee
Stammis

Re: Jag vet, jag vet, jag vet....

Inläggav Afasi 23 aug 2011, 12:41

Hehe otålig märker jag :wink:
Som du sa, du lär märka tids nog om du är med barn eller inte :D Aldrig vart med om samma sak, ville bara önska dig lycka till! :D
Bild
Bild
Afasi
Alltid online

BF: 111009
Status: Mamma till William<3

Inläggav Josephineeee 23 aug 2011, 12:59

Hehe om jag är :P Ja, det lär ju inte gå omärkt förbi :) okej:/ hehe tack så mycket :)
Josephineeee
Stammis

Inläggav smulan_88 23 aug 2011, 13:16

Får hålla tummarna för att du får ditt efterlängtade pluss, jag har en gång fått pluss på Stickan innan tiden gått ut och det visade sig att det inte var någonting. Så de är inte 100% tillförlitliga. Men jag håller tummarna för dig och hoppas det går vägen!
Bild
smulan_88
Alltid online

Status: Förlovad, har en liten dotter.

Inläggav Josephineeee 23 aug 2011, 13:42

Tack :) oj vad tråkigt :/ du fick inte ett tidigt mf då? för dom ska ju inte visa positivt om det inte är ngt? :S
Josephineeee
Stammis

Inläggav smulan_88 23 aug 2011, 13:54

Nope, tog ett test lite senare och det visade ingenting och mensen kom senare samma dag som vanligt...

Spännande för dig! Håller tummarna finns ingen större glädje än ett litet barn, och det där efterlängtade plusset!
Bild
smulan_88
Alltid online

Inläggav Josephineeee 23 aug 2011, 16:18

Okej vad tråkigt :/ försöker du att bli med barn? :) ja de e spännande men vill inte hoppas på för mycket, för tant röd kommer ju alltid som ett brev på posten :/ men vi får väll se!! Jag tog ett äl test med för i föregår samtidigt som jag tog g-testet och de var positivt på en gång! Jag vet att äl test visa är lh- hormon med men det är väl vid äl graviditet och mens? Och mens ska ja ju inte ha förren i helgen! Men vi får se :p jag håller tummarna för för dig också om du försöker :)
Josephineeee
Stammis

Inläggav fiffiluria 23 aug 2011, 18:01

Jag var med om det en gång :) Hade ä-l i slutet av månaden o skulle inte ha min mens förrän 1 vecka efter att jag gjorde gravtest (kunde inte heller vänta) ;) Blev negativt när jag testade men senare på kvällen o jag kolla testen innan jag skulle kasta det så var där ett plus!?! Köpte ett nytt test o testade om efter en vecka och jag var gravid!
Hoppas det är samma för dig!!
Lycka till!! Kram
fiffiluria
Alltid online

Inläggav smulan_88 23 aug 2011, 21:13

Josephineeee nu är jag gravid om det var mig du menade :wink: jag har 16 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum.

Men det där med graviditets tester är väl inövat då det tog 13 månader att bli gravid, trotts regelbunden mens med exakt 28 dagars mellanrum.

Håller tummarna för dig!!
Bild
smulan_88
Alltid online

Inläggav Josephineeee 23 aug 2011, 22:58

Jaha :) grattis :p Vad kul :) vet du vad det blir då?
Josephineeee
Stammis

Nästa

< Återgå till Bli gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm