Annons:

Jag vill åxå ha stora bröst...

Illamående, ultraljud & sparkar, här diskuteras graviditet.

Re: Jag vill åxå ha stora bröst...

Inläggav Nirmala » 16 aug 2008, 17:56

Som flera andra påtalat så har storleken ingenting med förmågan att amma att göra. Det kommer säkerligen att gå bra för dig ändå. Vad det gäller storleken så kan du ju vänta till efter förlossningen får då hände det grejer för åtminstone mig! Jag gick upp två storlekar från D till F. Ett tips med anledning av det, vänta till EFTER förlossningen med att köpa amnings-behå. När jag slutat amma gick jag ner en storlek så vi får se hur det blir den här gången... Vill verkligen inte gå upp en massa storlekar igen!
Bild

Bild
Nirmala
Alltid online

Mitt Krypin

Inläggav Gellis » 17 aug 2008, 22:44

stora bröst kan föra med sig besvär som tex utslag under brösten och ryggvärk sen för att inte nämna att vi snabb stl ökning kan man få dom otroligt "sexiga" bristningarna.
jag längtar tills jag har ammat klart, då blir det en bröst förminskning för min del :oops:
nä, jag längtar efter att slippa dom enorma tuttkassarna och få stor shoppa massa snygga bh:ar i stället. :)
Användarvisningsbild
Gellis
Alltid online

BF: 100406
Status: två barns mamma

Mitt Krypin

Inläggav JoLiSa » 17 aug 2008, 22:47

Pumis jag upplever samma som du :) Mina har blivit liite större men inte mkt. Jag har väl typ B-kupa i normala fall. Tror man ska va glad om inte brösten växer väldigt mkt under grav. Minskar risken för hängbröst sen :D Det är nog ingen fara för amningen. Har inte hört nånstans iaf
BildBild

Bild
Användarvisningsbild
JoLiSa
Alltid online

Mitt Krypin

Inläggav LadyShadow86 » 17 aug 2008, 22:51

dom säger att strl spelar ingen roll alls, du kommer få mjölk iaf.
har fått stora bröst. är kort och smal så ser ut som en liten "porrskådis" nu enligt mig själv.. är under 160cm lång, hade förut 70Bca. idag har jag 75E/70F.
har så ont i nacken/axlarna hela tiden. och nu när jag slutat amma så är dom "tomma" ( med andra ord taxöron *gråter* )
hoppades oxå att dom skulle växa när jag blev gravid.. men nu så här i efterhand.. önskar jag att dom hade stannat och varit precis så som dom va då.
Bild
Bild
Bild
LadyShadow86
Alltid online

Mitt Krypin

Inläggav Linda7157 » 22 dec 2014, 19:40

Piller för bröstförstoring - http://sv.procplus.net/?a_aid=518d15820 ... d=902a7dad Jag har mottagit beställningen och den kom i tid och pillerna fungerar jättebra.
Linda7157
Nykomling

Mitt Krypin

Föregående

Återgå till Gravid forum
Annons: