Annons:

Jag vill åxå ha stora bröst...

Illamående, ultraljud & sparkar, här diskuteras graviditet.

Jag vill åxå ha stora bröst...

Inläggav Pumis » 16 aug 2008, 11:23

Är det fler än jag som inte närkt av att brösten blivit så värst mycket större? Jag har ju små bröst från början och tänkte att de skulle växa till sig nu under graviditeten.

De har ökat lite i storlek och är något tyngre men inte så där jättemycket. Någon som har liknande erfarenhet? Tänk om jag inte kan amma? :?
Bild
Pumis
Alltid online

BF: 090111
Bor: Karlskrona

Mitt Krypin

Re: Jag vill åxå ha stora bröst...

Inläggav cornelia19 » 16 aug 2008, 11:29

När jag var gravid så tyckte inte ajg heller att mina bröst växte något. Vist lite men annars tycker jag de var lika stora, de vart lite tyngre men inget mer. Å de är lika stora ännu som innan, jag ammar inte så mycket heller då jag har haft problem med ammningen.
Men du ska inte vara orolig för att inte kunna amma för att du har små bröst, de kommer gå endå. De kankse växer sig lite till när mjölken rinner till efter förlossnigen då kan de bli lite större.
Hoppas mitt svar hjälpte! Och va inte orolig! :)
Användarvisningsbild
cornelia19
Alltid online

BF: 101105
Bor: Uppsala

Mitt Krypin

Inläggav Ejin » 16 aug 2008, 11:29

mina har växt en strl ca... men så hade ja bara a kupa innan så de känns ju som en stor ökning o helt plötsligt ha b...men dom e ju endå inga super bomber men ja tror nog att vi ska kunna amma alldeles utmärkt endå... sen tror ja väll att brösten ökar ytterligare när man väll fått sin bebis o mjölken rinner till på riktigt....
BildBild

Ma sep-07 V 11
mf Jan-08 V 4
Ejin
Alltid online

Mitt Krypin

Inläggav mamma? » 16 aug 2008, 11:35

Pumis jag har inte hört att det finns något samband mellan hur mycket brösten ökar i storlek och möjlighet att amma.
Tror inte alls att du ska oroa dig.
Själv börjar min nya storlek på brösten att bli lite skrämmande, från A till D.
Men det glädjer vissa delar av familjen om jag säger så :D
mamma?
Bild
mamma?
Stammis

Mitt Krypin

Inläggav Utannamn » 16 aug 2008, 15:27

min mans svägerska har jättestora bröst men hon kunde inte amma. amning är hormonrelaterat, inte storleksrelaterat.:)
BildBild
Användarvisningsbild
Utannamn
Alltid online

Mitt Krypin

Inläggav AngelaSweden » 16 aug 2008, 15:52

Jag ar bara i v 6 men jag marker redan hur mina vaxer :D
Användarvisningsbild
AngelaSweden
Alltid online

BF: 090404

Mitt Krypin

Inläggav jaessiica » 16 aug 2008, 16:11

Jag hoppas det blir tvärtom för mig. Har en stor D kupa nu och vill INTE ha större än det. Men jag förstår att det måste vara jobbigt åt andra hållet också men kvinnobrösten är väl till för att man ska kunan amma så det borde väl inte vara något problem. :wink:
Bild

Bild

Bild
jaessiica
Alltid online

BF: 130106

Mitt Krypin

Inläggav Dess » 16 aug 2008, 16:43

kan säga att jag har ganska små bröst... de växte inte under graviditeten och nu har mjölken runnit till. och dom e fortfarande inte så mycke större... en storlek ca, och min amning funkar kanon. på nått sätt har jag hur mycke mjölk som helst i mina små bröst :D
de e endast lite fylligare....
så små bröst kan också funka, för mig kan de inte funka bättre :D
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Dess
Alltid online

Mitt Krypin

Inläggav succubusan » 16 aug 2008, 16:46

Nej du vill inte ha större, var glad att dina är små och fina... mina är som stora hus som jag tom får utslag under för det blir varmt.. dom hänger inte men det är inte kul...klart du kan amma ändå.

vi kan byta.. jag har 75F.... 8)
Bild
succubusan
Alltid online

Mitt Krypin

Inläggav Rundis » 16 aug 2008, 17:10

succubusan skrev:Nej du vill inte ha större, var glad att dina är små och fina... mina är som stora hus som jag tom får utslag under för det blir varmt.. dom hänger inte men det är inte kul...klart du kan amma ändå.

vi kan byta.. jag har 75F.... 8)

Hej!

Jag känner igen mig här litegrann.
När jag var gravid förra gången växte de inte mycket, hade B kupa både innan och under graviditeten. Men efter förlossningen så växte de något fruktansvärt över en natt!
Det övergick från B till D :shock:
Men som succubusan sa så kan jag tycka att det är lite jobbigt på sommaren och när det är varmt, det svettas rätt mycket på undersidan... Inte alls kul men men...
Det har alltid varit så, de som får stora bröst önskar att de hade mindre och då som har små gör vad som helst för att få större.
Man ska nog nöja sig med det man har :D

Kram kram!
BildBild]Bild
Användarvisningsbild
Rundis
Alltid online

Mitt Krypin

Nästa

Återgå till Gravid forum
Annons: