-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Jag vill ge er en gnutta hopp! :) Jag är gravid efter 3 år
4 inlägg • Sida 1 av 1
Jag vill ge er en gnutta hopp! :) Jag är gravid efter 3 årHej tjejer!
Jag kan inte fatta att det är sant! Jag kan säga det nu: JAG ÄR GRAVID! Efter vårt första IVF har det lyckats! Nu får vi bara hålla tummarna för att de lilla fröet vill stanna till Februari Kramar till er alla som kämpar där ute! Hoppas jag ger er en liten gnutta hopp iaf, vi har trotts allt försökt i snart 3 år. Snart är det er tur!A Följ vår resa http://familjennagolunda.blogg.se/
Re: Jag vill ge er en gnutta hopp! :) Jag är gravid efter 3 årÅååhhh, STORT grattis till dig!!
Härligt att du berättar om det för oss andra som oxå kämpat länge...det ger hopp Lycka till nu!
Re: Jag vill ge er en gnutta hopp! :) Jag är gravid efter 3 årGrattis Tiiiiinaa!!!
Jag kan spä på hoppet - vi plussade efter 19 månaders försök och fick till det på egen hand! Så tappa inte hoppet alla ni som försöker. En dag är det er tur - på ena eller andra sättet!!!
Re: Jag vill ge er en gnutta hopp! :) Jag är gravid efter 3 årJättegrattis!! Det måste kännas som en otroligt stor seger...
Och för er som läser det här för att söka hopp....och är "litet äldre"....eller som jag ser det...visare Jag är ett bland många levande exempel. Här sitter jag och är väldigt gravid (tvillingar), och på lika väldigt naturligt sätt. Inte en tablett eller läkare i närheten av den här graviditetet. Och jag passerade 30strecket för SEXTON år sedan! Lycka till alla ni som längtar så ni håller på att gå sönder.....been there, done that. Men inte längre!
4 inlägg • Sida 1 av 1
|