-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
januarimammor 2012
Re: januarimammor 2012Grattis till de nyblivna mammorna =)
Re: januarimammor 2012Stort grattis!
Är alla bebisar ute nu? Idag blir Mathilda 3 veckor och jag blir mer och mer bekväm i mammarollen. Hon äter fortfarande varannan timma ca, ibland tätare.. Jobbigt på natten, men vi hoppas det blir glesare snart. Hon har gått upp 275 g sen födseln och väger nu 3420 g. // Pooh ♥
MF aug-10 MA dec-10 Mathilda föddes 19 jan 2012 ♥
Re: januarimammor 2012Grattis till alla bebisar!
Vår Lily tittade ut den 2/2 (BF+17) Förlossningen blev långdragen och slutade med snitt. Omtumlande, läskigt men i det stora hela - fantastiskt!
Re: januarimammor 2012Grattis Oceansoul, Marielle och Knyttet till era bebisar! Hoppas ni alla mår bra!
![]() Mf aug-10 (v.9) MA dec-10 (v.9)
Re: januarimammor 2012Grattis till dig också Redo! Fint namn, min mormor heter Lilly och om vi hade fått en flicka hade hon fått det som mellan namn
![]() Mf aug-10 (v.9) MA dec-10 (v.9)
Re: januarimammor 2012Fick rådet av bvc att droppa bröstmjölk i näsan (koksaltlösning går ju också) det smörjer även näsan lite. Hittills har han inte varit så täppt att han inte kan amma, så håller tummarna att det forsätter så.
Grattis alla nyblivna mammor!
Re: januarimammor 2012Stort grattis till alla nya mammor!
Nu måste väl alla bebisar vara ute!
Re: januarimammor 2012Jag är här. Fick blev jag ju en februarimamma men hängde ju här mest så känner mig mer hemma här. Hur går det med de små?
|