-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Juli mammornas magbilderRe: Juli mammornas magbilderTack alla för era söta kommentarer
Loveine- Nu jävlar har bulan bullat till sig ordentligt, va mysigt Tyskfroken- Ja det va ett tag sen och vi ser gärna fler uppdateringar från dig om jag får tycka till Jätte fin mage! Kram
Re: Juli mammornas magbilderTack Sweetchilli!! Härligt med alla gulliga kommentarer hihi!
Jo inte är det dåligt om boobisarna växt men går jag i mammas fotspår så kommer jag bli riktigt framtung Men tycker att det är väldigt kvinnligt med en gravidkropp och tycker ALLA är så himla vackra, fast man ser så olika ut! Men som du skrev bara det inte blir för stor tyngd fram så jag slår kullerbyttor stup i kvarten så är jag nöjd! Tycker ju att du börjar få mage på sista bilden du la upp, du har väl bara bra muskulatur som håller ihop allt vilket är bra. Min magmuskulatur försökte verkligen, så att jag fick träningsvärk men 2 bebisar var för tufft så dom lyckades bryta sig igenom Du ska se att det bara säger SMACK så vaknar du magen, så va det för mig. Det va typ 1 vecka som allt hände på, praktiskt taget att jag gick och la mig med växtvärk och vakna med bebismage Och fläskig är du INTE även om jag känner igen känslan, tyckte likadant om min mage men det betyder bara att saker håller på att hända nu!!! Fan va avundsjuk jag är att ni ska till Thailand, bodde där i 3 år från när jag var nyfödd och fram. Pappa bor där fortfarande me sin fru och min syrra och vi har varit på väg dit många ggr men kommer alltid saker emellan Ni får semestra från oss med tycker jag ORDENTLIGT!!! Kramar S
Re: Juli mammornas magbilderJa visst syndes magen mycket tidigare denna gång, redan i vecka sex det kändes jättekonstigt.
Roligt att få se hur magarna växer här! Spännande!
Re: Juli mammornas magbilderVilka finfina magar ni har allihopa!!
Jag ska försöka ta en bild jag oxå och lägga upp
Re: Juli mammornas magbilderNär jag vaknade i morse så hade jag en sned bula!? Alltså det buktade ut jättemycket på vänstra maghalvan.
Lägger upp några bilder, dock syns det inte lika mycket som det gjorde i verkligheten. Någon annan som fått såhär?
Re: Juli mammornas magbilderHoppar in här och vill säga att.
Vilka söta små magar ni fått tjejer
Re: Juli mammornas magbilderTack Jessie
Sweetchilli- Jo har för mig att det blir så när bla urinblåsan är full och pressar upp bebis där den ligger, hos dig just då antagligen på vänster sida.... Min brukar stå rakt ut när jag vaknar och ibland mot höger liksom, ser rätt roligt ut och härligt Kram
Re: Juli mammornas magbilderSimi, haha ja det ser onekligen roligt ut! Jag kunde inte sluta skratta när jag såg det. Sedan är det typ bara då på morgonen innan jag kissat som jag ser någon skillnad på magen nu så det är trevligt
Kram
|