-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
julklapp till mormor
5 inlägg • Sida 1 av 1
julklapp till mormorTänkte bidra med ett julklappstips till mor-och farföräldrar som bor långt bort.
Jag har köpt små fotoalbum med plats för "normala" foton 10x15 cm och en liten text. Där ska jag klistra in bilder på min lilla dotter och skriva en liten rad till varje bild. Tror det kommer att uppskattas av mormor med flera som inte träffar sitt barnbarn så ofta. Bilder i mailen är ju uppskattat iaf... Relativt billigt och bra, kommer från hjärtat och kan inte köpas för pengar. Precis som julklapparna ska va! Dessutom lätta att skicka om man inte ska träffas i jul. Så redan nu sitter jag och samlar och väljer vilka bilder som jag ska ha med i årets album. Ca 40 bilder kommer att få plats. Hoppas att nån tycker det är en kul idé
Re: julklapp till mormorhär blir nog fotokalender iaf för de e sån bra o ha grej o roligare med egna foton
Re: julklapp till mormorDet är en jättebra julklapp... förra året gjorde vi en fotokalender till barnens farmor och farfar och till min farmor och farfar... som var väldigt uppskattat... I år blir det annat... fick hem erbjudanden på att köpa en almanacka (stavas???) med äkta skinn på utsidan och namnet i guldbokstäver... Jättefint... Så köpte en till mig, en till mannen och en till hans mamma... 99 kr st plus frakt... plus att jag fick rabatt på 2012s papper 59 kr/ block till nästa år.... Jag är supernöjd...
Re: julklapp till mormorJa verkligen, tror precis att det är just sånt som gör dem glada! Bra tips!
5 inlägg • Sida 1 av 1
|