-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Junimammornas magarRe: Junimammornas magarTack tjejer!
Va fina ni är L4c0st3: Jag förminskar alltid bilderna i något redigeringsprogram innan så jag vet att dom är små. Sen efter att jag bifogat bilden i meddelandet väljer jag även "infoga i inlägg" Vet inte om det är nödvändigt för att den inte ska synas som en länk. men jag gör så iallfall
Re: Junimammornas magarNu ska vi se om jag fått någon rätsida på detta
Här är i alla fall en dagsfärsk magbild v 21+6
Re: Junimammornas magarMin mage idag, bebis har kickat loss rejält nu på kvällen<3
Re: Junimammornas magarMagen
Re: Junimammornas magarJag lyckades föra över bilden hit direkt via min grymma lur:-)
Re: Junimammornas magarJag lyckades föra över bilden hit direkt via min grymma lur:-)
Re: Junimammornas magarVilken fin mage du fått Andrea! Det där har jag inte lyckas ett dugg med, min lur vill inte
Re: Junimammornas magarL4c0st3 : Tack söta du!
Det var inte svårt alls att föra över från mobilen, man går in på nätet via sn lur, väljer förhandsgranska och lägger till filen man vill ha överförd. Lätt som en plätt. Enda kruxet är att förminska bilden innan man bifogar den När jag ser bilderna på din mage tycker jag att våra magar påminner mkt om varandra Väntar ni oxå en kille? Jag funderar på att gör att till UL så att jag kan vara hundra att det e en kille. Kram
Re: Junimammornas magarJa de har du rätt i Andrea, våra magar är lika
|