-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Junimammornas magarJunimammornas magarNu tycker jag det är dags att vi börjar dela med lite bilder på våra magar
Jag bjuder på en dagsfärsk bild av min här, v 5+6
Re: Junimammornas magarHär kommer min mage från denna vecka som är v.6. Lägger ut en jämförelsebild med förra graviditeten
Re: Junimammornas magaråh vad roligt att ni vågar!!
Jag vågar inte än... kommer inom snar framtid... hihi
Re: Junimammornas magarJag tror oxå jag väntar lite!!! Men om allt går som de ska så kommer det i framtiden..
Make a pregnancy ticker------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ MA 6 Nov -11 (v.10)
Re: Junimammornas magarHahaa självklart att man vågar
Re: Junimammornas magarfast Laisa: Du är inte för tjock... då ska du se mig... hihi...
Jag är 177 och jag ska inte tala om vad jag väger men på tok för mkt är det... så vi får väl se hur den här grav slutar... hihi...hat redan fått ta på mig mina tidiga gravbyxor
Re: Junimammornas magarmin mage kommer men inte en på några veckor, är lite rund så det syns inget ännu
Re: Junimammornas magarVi tog första kortet på magen i går och NOPE! Det kommer inte komma någon bild från mig än
Re: Junimammornas magarHalloj!!
Här kommer en dagsfärsk bild av mig och min mage!! JÄTTEstoooooor mage redan. Med erfarenhet från sist så kommer den väl antagligen inte lägga sig heller, gaserna till trots... Aja ett bidrag från mig v 7+3 Ha det gott allihop! Kramen
Re: Junimammornas magarWow PiperH
Jag har ingen chans mot din mage. Kramen
|